Hallo,
Ik ben eigenaar van een fabiacombi 1.2 tdi greenline. Heb last van een zeer irritant geluid komende uit de opvoerpomp voor de brandstof. Zijn er meer bezitters die hier last van hebben? De dealer geeft aan dat hij deze pomp niet vervangt omdat als hij een nieuwe plaatst deze na een tijdje ook weer lawaai zal maken. Ik vind dat hij zo en zo een nieuwe moet plaatsen. Mijn garantie loopt eid november 2012 af.
Ik ben eigenaar van een fabiacombi 1.2 tdi greenline. Heb last van een zeer irritant geluid komende uit de opvoerpomp voor de brandstof. Zijn er meer bezitters die hier last van hebben? De dealer geeft aan dat hij deze pomp niet vervangt omdat als hij een nieuwe plaatst deze na een tijdje ook weer lawaai zal maken. Ik vind dat hij zo en zo een nieuwe moet plaatsen. Mijn garantie loopt eid november 2012 af.

Bij mijn eerste dealer, waar ik de auto gekocht heb, werd er niets aan gedaan. Bij een andere dealer werd ik met open armen ontvangen en werd direct het probleem verholpen. Het begon rond de 7000 km dat het me opviel en met de 15000 beurt aangegeven. De dealer stuurde me met een kluitje het riet in. Het probleem heb ik met de 30000 beurt weer gemeld zonder enig antwoord op mijn klacht. Door mijn eigen laksheid ben ik toen niet verder gegaan. Bij de 45000 was ik het zat en heb ik de dealer een schop onder de kont gegeven. Inmiddels zit de nieuwe pomp er sinds de zomer van 2012 op en leek het probleem opgelost. Echter..... nu ik op 60000 zit hoor ik het al weer een aantal weken opkomen. Nog niet zo hard als bij de 45000 maar welzeker in aantocht. Ik zal het inderdaad nog even duidelijk aangeven bij de beurt volgende week.