Opties wisselen? Raad gevraagd...

Superbst

Senior Member
Ik weet het wel: het is een "bijna full option Style" dus heb op zich weinig te klagen (buiten de eco-motor) :troost:

Maar ik heb onder tijdsdruk (mogelijk einde saloncondities...) misschien wat "vreemde" keuzes gemaakt, bedenk ik me nu. Tja...

Misschien geen slecht idee om een topic/poll te maken met meest nuttige en meest nutteloze opties? Kan wel handig zijn voor nieuwe bestellers, toch? Of bestaat er al zoiets hier?
 

gdisselkoen

Forumguru
Misschien geen slecht idee om een topic/poll te maken met meest nuttige en meest nutteloze opties? Kan wel handig zijn voor nieuwe bestellers, toch? Of bestaat er al zoiets hier?
Ik denk dat dat een heel lastig onderwerp wordt. Het is ook erg persoonlijk. Wat de een handig of praktisch vindt, vindt de ander juist weer niet. Maar voor andere opties kan het best weer nuttig zijn om de mening en ervaring van anderen te horen.

Zelf ben ik er achter gekomen dat de flippers aan het stuur, zoals anderen ook al zeggen, weinig toevoegen. Op mijn vorige auto had ik ze ook en waren ze juist heel erg handig. Vandaar dat ik deze optie er bij genomen heb. Zou dat nu niet meer doen.

Dan is er ook nog een verschil qua uitrusting tussen België en Nederland. Wat in Nederland standaard is, is in België een optie.
 
Bovenaan Onderaan