Opties vervallen.

Beer1

Nieuw lid
Enyaq besteld. Incl opties 50.000,00 euro +. `Volgende opties gaan vervallen: Zelfstandig in- uit parkeren, 360 graden camera en nu ook side assist.
Advies van Skoda/Pon; Pas je configuratie aan. Te gek voor woorden.
Wie heeft hier nog meer mee te maken?
 

Okki

Donateur
loopt al een draadje over een Scala, maar is gewoon toepasbaar op alle Skoda's (en misschien ook op andere merken)
 

CharlesTucker

Forumguru
Het forum begint redelijk vol te te lopen met vergelijkbare problemen, bestelde opties die niet geleverd worden, Vervallen Canton, elektrische raambediening vervangen door slingers, side assist wat niet geleverd wordt, en nog wel een aantal zaken. Het betreft ook verschillende modellen, zoals Scala's (hierboven al genoemd), Octavia's, Kodiaq's, etc. Het lijkt soms wel een loterij, zowel qua verschillen tussen geleverde en bestelde opties als qua levertijd. Doorzoek het forum en huiver ...
 

EdK

Forumguru
Wat ik elke keer wel mis in de meldingen van niet leveren van opties is de optie dat er een verrekening op het totaal bedrag komt !
Want de opties heb je niet gratis gekregen en lijken me dan verrekend te moeten worden....
Of zie ik het nu geheel fout ???
 

CharlesTucker

Forumguru
Zo ef en toe komt dat wel naar voren, bijvoorbeeld in het Scala topic waar de topic starter meldt dat er een verrekening van 300 euro tegenover het wegvallen van de electrische raambediening staat. Maar vaak wordt dat inderdaad niet gemeld, ik ben ook wel benieuwd of dat dan ook niet door de dealer verrekend wordt of dat het het betreffende slachtoffer het zelf niet meldt.
 

VOM

Lid
Morgen mogen we onze enyaq Iv 60 afhalen. 360 gr camera was besteld (maart 2021) maar is niet geïnstalleerd. Zal ook niet meer gebeuren. We kregen een achteruitrijcamera en een extra optie emergentie...

360 gr. Camera kan momenteel niet meer besteld worden. De optie komt later wel terug in een pakket van 10000 euro vlgs onze dealer.
Rest van de opties zoals warmtepomp, electr. Trekhaak, enz zouden er wel op zitten.
 

Rallye

Forumguru
Wat ik elke keer wel mis in de meldingen van niet leveren van opties is de optie dat er een verrekening op het totaal bedrag komt !
Want de opties heb je niet gratis gekregen en lijken me dan verrekend te moeten worden....
Of zie ik het nu geheel fout ???
Ik denk dat daarom wordt geadviseerd de configuratie aan te passen. Dan heb je deze accessoires niet besteld en hoef je ze ook niet te betalen.
 
Bovenaan Onderaan