Optielijst te checken bij de Dealer n.a.v. VIN.

flatlijn

Nieuw lid
Ik heb mijn dealer die de (Lease) auto geleverd heeft gevraagd om inzicht te krijgen in welke opties er nou allemaal op en in zitten.
Onderstaande reactie krijg ik terug op mijn vraag:
Daarop kan ik inderdaad veel zien, maar die lijsten mogen niet gedeeld worden met klanten.
Wat is er dan zo geheim en te verbergen?
 

EdK

Forumguru
Welke onderstaande reactie ?
Niet gedeeld worden ? Ach dat is hun normale reactie.....
 

MarcoO2

Forumguru
Volgens mij heeft TS nog geen Enyaq in bezit...
In de eerste zin staat toch "die mijn leaseauto geleverd heeft". In theorie zou dat levering aan de LM kunnen zijn, maar dan zou het voor de hand liggen dat TS dat aan zou geven (of nog heel even geduld heeft tot hij de auto heeft). Maar goed, normaliter weet je ook welke auto met welke opties er besteld is, dus ik snap de vraag niet zo goed.
 

Bakkertje

Forumguru
Moet TS alleen even zoeken naar een file die niet 5 jaar geleden voor het laatst is geupdated ;)
Ik kon hem zelf niet openen op mijn werk laptop :rolleyes:, maar ik gok dat TS er wel uitkomt.
Bij bij zit de sticker overigens ook in het boekje dat bij de auto zit, maar ik kan me zomaar voorstellen dat er anno 2023 geen boekjes meer geleverd worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

flatlijn

Nieuw lid
Volgens mij heeft TS nog geen Enyaq in bezit...
De Enyaq heb ik al wel, Model Business Edition, hier zit geen TA volgens mij (wel LA en ACC). Waar vindt ik de sticker, dan zoek ik even.
En ik wilde het graag weten omdat ik regelmatig lees dat mensen opties besteld hebben en het er dan niet in zit, uit nieuwsgierigheid.
Barry
 

hemi24

Forumguru
Is dat niet gewoon te zien onder “wagenuitrusting” in de Connect omgeving van je wagen?
Even inloggen op computer/tablet…
 
Bovenaan Onderaan