Opnieuw inleren sleutel?

Bosssy

Nieuw lid
Hallo,

Heb een Octavia III, 1.6 TDI Grrenline occiasion aangeschaft. Display gaf aan dat een van de sleutel batterijen vervangen moest worden. 1 van beiden deed het idd ook niet. Dit gedaan, echter nog steeds geen werking. Het lampje op de sleutel brandt ook niet bij indrukken van een toets. Sleutel lijkt indentiteit aan andere. Ook als ik hem openmaak en de binnenkant / teksten vergelijk.

Wie weet hoe ik mijn tweede weer kan late werken? Nu hoor ik bijvoorbeeld over (opnieuw) inleren van de sleutel?

Het betreft overigens een versie met start/stop button, geen contact slot dus.

Alvast mijn hartelijke dank.
 

Bosssy

Nieuw lid
Beste rouwehand,

Hartelijke dank voor je reactie. Had dit inmiddels idd ook in Manuel gevonden. Zojuist uitgebreid geprobeerd. Deurslot en centrale vergrendeling werkt na omdraaien. Als ik hem vasthoud gaan alle ramen open. Echter de afstandsbediening krijg ik niet werkend. Lampje blijft uit. Enige andere suggesties of ideeen?

BVD!
 

Bosssy

Nieuw lid
Inmiddels werkt hij. Toch nog een andere, weliswaar niet geheel passende batterij (2032 ipv 2025) geprobeerd. Ook starten met knop werkt. Nu 2025 bestellen, kan behuizing ook weer dicht. Teleurgesteld in garage die aangeeft batterij vervangen te hebben, maar dat sleutel wellicht stuk is of ingeleverd moet worden door dealer. Iig een ieder dank hier!
 
Bovenaan Onderaan