[OPGEHAALD] - Skoda Octavia Elegance 1.6TDi 105pk (109gr.) - foto's included!

Om mijn Audi A3 1.9 TDI te vervangen had ik volgende wagen besteld

Gekozen auto:
Skoda Octavia Elegance 1.6 TDI 105pk (109gr.)
Kleur: Black Magic Metallic
Bekleding: Interieur duo Ivory

Opties op de wagen:
Automatische airconditioning (Climatronic) + centrale armsteun VR Jumbo Box (Standaard)
Brillenhouder (Standaard)
Gekoeld handschoenenkastje (Standaard)
Elektrisch bedienbare ruiten VR + AR (Standaard)
Getinte ruiten (Standaard)
In hoogte en diepte verstelbaar stuur (Standaard)
Cruise control (Standaard)
Buitenspiegels met grondverlichting (Standaard)
Elektrisch bediende/verwarmde buitenspiegels (Standaard)

Elektrisch regelbare voorzetels en bestuurderszetel met geheugen (Optie)
Buitenspiegels met automatische dim- en geheugenfunctie (Optie)
Regensensor met achteruitkijkspiegel met automatische dimfunctie (Optie)
Verwarmde zetels VR (Optie)
Multifunctioneel stuur in leder met functie telefoon (Optie)
Lichtmetalen velgen 16" PROXIMA (Optie)
Mobile Device Interface (Optie)
Coming Home functie en automatisch lichtsensor (Optie)
Interieur Duo (stof-leder) (Optie)
Pack lederafwerking + lederen stuur (Optie)
Navigatiesysteem Columbus + Maxi-DOT scherm voor boordcomputer (Optie)
Parking Distance Control AR (Optie)
Tapijten (Optie)
Onbeperkt aantal winterbanden (205/55/HR/16) (Optie)
Verwijderen emblemen koffer (Motorisatie + Octavia) (Optie)

Heb deze nu bijna 3 weken en al 5.000km mee gereden en wat een zaligheid! Rijd stukken beter dan de A3 :super:

Hier heb je wat foto's die ik met mijn gsm genomen heb, wat vinden jullie er van?

IMAG0092.jpg IMAG0093.jpg



IMAG0095.jpg IMAG0094.jpg
 

Neptukker

Forumguru
Nette auto!
Goede opties gekozen die stuk voor stuk comfortverhogend zijn.
Sitkker op de achterruit is een vieze vlek die ook nog eens het uitzicht belemmert. Op het oog staat de auto wat hoog op de veren.
 
Thanks, inderdaad de keuze gemaakt voor comfort, zeker omdat ik rugproblemen heb!

I.v.m de sticker, ik weet dat het een vieze vlek is maar hij belemmert het zicht niet hoor door dat hij zo laag hangt, normaal gezien worden deze in het midden van de achterruit geplaatst. Zou liever geen sticker hebben maar is jammer genoeg verplicht bij ons op het bedrijf. Als je deze verwijderd verlies je 25 EUR/maand budget voor je volgende auto :(
 

deusjevo

Forumguru
Op het oog staat de auto wat hoog op de veren.

Mee eens, denk dat ik gekozen had voor 't Dynamic pakket (sportstoelen, 17" velgen, sportonderstel en nog wat leer rond pook en 3-spaaks stuur)
Verder mooi complete auto, helaas zonde van die stikker.
Kun je niet kiezen voor een kleiner logootje achterop?

Veel plezier d'r mee!
 
Thanks!

Het dynamic pakket was in onze configurator tool niet beschikbaar. Tevens door die 17" velgen zou de prijs voor winterbanden (verplicht te nemen) teveel stijgen ten opzichte van de 16" velgen die er nu opliggen, daardoor zou ik ook minder comfort opties kunnen nemen hebben.

Sticker is inderdaad zonde, wordt op elke auto geplaatst alvorens hij afgeleverd mag worden (ook op die van onze CEO). Per merk heeft het bedrijf 1 dealer waar de bestelling geplaatst word en zij hebben de stickers al liggen. Een kleiner logootje mag dus niet :(
 

ertromp

Forumguru
Mooie auto!

Zijn er in Belgie andere opties of zo?
In Nederland is een Maxi-dot nl. standaard op de Elegance.
Ook de combinatie stof/leder heb ik in Nederland (nog) niet gezien.

Mooie opties allemaal! Alleen "onbeperkt" winterbanden kan ik niet helemaal plaatsen.
 
Thanks!

Er zijn inderdaad andere opties in België, zo is er bijvoorbeeld geen O2 Elegance Businessline beschikbaar bij ons. Ter vervanging is er bij ons een pack Company Columbus beschikbaar waar de GPS, halflederen zetels (zitting en deel rugwand is stof, rest is leer, zal straks eens een foto plaatsen van het interieur, als je in de Belgische catalogus kijkt via volgende link op pagina 33 kan je het interior duo terugvinden) en nog een aantal opties inzitten.

Maxi-dot is inderdaad standaard op de Elegance maar staat ook in onze configurater bij het navigatiesysteem, heb hiervan de gegevens gewoon overgenomen.

"Onbeperkt" winterbanden wil zeggen dat er geen limiet zit op het aantal winterbanden dat je gedurende de leaseperiode (5jaar of 180.000km, in mijn geval 3jaar dus :tongue:) gebruikt. In sommige contracten staat dat je met 1 set winterbanden de volledige leaseperiode moet uitdoen, indien je dus een platte band hebt en hij is niet meer te herstellen moet je zelf een band betalen. In mijn geval maakt dat niet uit :)
 
Bovenaan Onderaan