Opening VIP AUTO STUDIO

Hetzer

Forumguru
De afgelopen jaren zaten Vepreda (Skoda) en Vip (Seat ) als onderdeel van http://www.voorneputtenautogroep.nl/
op de zelfde locatie in Spijkenisse. maar sinds de vervouwing van Vepreda Auto Studio zit de Seat afdeling nu in een ander gebouw en op een andere locatie in Spijkenisse.
Vanaf vandaag zijn de Skoda en Seat vestigingen officieeel gescheiden.
Volgende week is de officiele openening van Vepreda auto-studio, maar vandaag was het de dag van Vip, met de officile opening van het pand en de officile onthulling van de EXEo en dat alles door niemand minder dan Tom Coronel.
 

Bijlagen

  • vip.jpg
    vip.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 24
  • DSC00585.jpg
    DSC00585.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 28
  • DSC00579.jpg
    DSC00579.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 32
  • exeo under cover.jpg
    exeo under cover.jpg
    85,2 KB · Weergaven: 24
  • exeo1.jpg
    exeo1.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 32

Hetzer

Forumguru
nog meer foto's, van een geslaagde avond !!!, aanwezig deze avond waren Hans en Pepijn, CGO, en Mevr CGO (hier onder op de foto samen met tom ) en ik zelf zij de GEK !!!!!!

ik wens de heren , Edwin & Adrie veeel succes met de "nieuwe" zaak.
 

Bijlagen

  • Tom en de EXEO.jpg
    Tom en de EXEO.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 27
  • DSC00603.jpg
    DSC00603.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 23
  • exeo2.jpg
    exeo2.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 23
  • tom ibiza.jpg
    tom ibiza.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 36
  • tom en mevr CGO.jpg
    tom en mevr CGO.jpg
    88,2 KB · Weergaven: 33

Hetzer

Forumguru
en de rest..

tom Coronel persoonlijk gesproken , en het is echt een hele spontane gozer, dit had ik echt niet verwacht, hij was vanavond ook in z'n vrije tijd gekomen ,dus het was geen PR feestje , hij kon gewoon lekker zich zelf zijn!!

Op naar de "nieuwe" opening van Vepreda
 

Bijlagen

  • tom en edwin 2.jpg
    tom en edwin 2.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 23
  • DSC00590.jpg
    DSC00590.jpg
    84,8 KB · Weergaven: 22
  • tom en de crew van vip.jpg
    tom en de crew van vip.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 22
  • DSC00601.jpg
    DSC00601.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 20

nemo

Senior Member
Wel jammer dat de auto's niet meer onder 1 dak staan. Dat vond ik eigenlijk wel leuk daar.
 

Hetzer

Forumguru
Wel jammer dat de auto's niet meer onder 1 dak staan. Dat vond ik eigenlijk wel leuk daar.

Ja dat vind ik aan de ene kant ook wel jammer, aan de andere kant hebben zowel Vip als Vepreda en 2 mooie zaken voor terug gekregen..

De Vip showroom zier er sowieso erg gelikt uit, mensen die overwegen een Seat te kopen kan ik echt aanraden om een bezoekje te brengen, je krijgt er dezelfde vriendelijkheid en service , die de mensen van Vepreda gewent zijn!

http://www.vip-autostudio.nl/index.php
 
Bovenaan Onderaan