Opbergvak Yeti bestelnummer?

Frup

Forumguru
De knop van het opbergvak bovenop het dasboard is stuk.
Het werkt wel, maar blijft niet meer naar beneden vast geklikt. De knop zit als het ware los, en kan er zo uitgenomen worden. Er lijken twee palletjes afgebroken.
Ik heb al gezocht, maar kan nergens het betreffende onderdeel met bestelnummer vinden. Alleen hier en daar uit sloopauto’s, waarvoor best veel wordt gevraagd.
Weet iemand het juiste bestelnummer, zodat ik daarop kan zoeken? De dealer kan het vast leveren, maar het vervangen kan ik zelf ook wel.


 

EdK

Forumguru
vervangen kan ik zelf ook wel.
Ja duh, 2 torx losschroeven
Ergst was altijd om het een beetje te kunnen zien dat je kop klem zat in dashboard...
Maar kun je zien waar de pennetjes zijn gebroken en die uitboren naar een bv 2mm en dan er een staafje messing oid inlijmen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup

Frup

Forumguru
Ben nog op vakantie. Helaas flink wat krassen opgelopen op een parkeerplaats in Italië.
Thuis toch eerst maar eens kijken of er een nette bij een sloperij in de buurt te vinden is.
 

EdK

Forumguru
Ach bij de goedkoopste Yeti uitvoering was het een open bak !!
En vanaf de Ambition kwam er een deksel op ....
Maar goed bij de mijne zat er alleen een GPS antenne in en een zonnebril.
Voor de rest gebruikte ik het eigenlijk nooit
 

Frup

Forumguru
Ik heb een USB kabeltje naar dit vak gelegd. Dan sluit ik mijn smartphone aan en leg ik in die bak.
Hij wordt dan opgeladen. Tevens kan ik dan via Android Auto het Amundsen display gebruiken voor navigatie (TomTom).
De deksel is wel prettig. Dat voorkomt bij zon ook oververhitting van de telefoon.
 

Frup

Forumguru
Update: bij de sloop een ‘nieuwe’ box gehaald. Vroegen ze nog € 45 voor.
Zaten wat krasjes op. Daarom heb ik alleen de knop er voorzichtig uitgehaald en die overgezet op mijn eigen box. Klaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan