Oops!... Hetzer Did It Again !!!!

Volgens mij worden hier 2 verschillende zaken door elkaar gehaald: 1) de auto op kenteken zetten en 2) het kentekenbewijs op naam (van de eigenaar) zetten.
De dealer vraagt een kenteken aan voor de auto en bij aflevering van de auto wordt dit kenteken op naam van de bestuurder gezet (meestal bij het postkantoor).
Als het een leaseauto is, staat de auto op naam van de leasemaatschappij en kan de bestuurder de auto ophalen zonder langs het postkantoor te hoeven.

corsaar

Senior Member
Freddy-a @je heb gelijk kenteken krijgen ze vaak eerder in serie, en op naam pas bij aflevering !

Hetzer

Forumguru
mijn "oude" staat weer inmiddels te koop

http://www.skoda.nl/home/occasions/zoeken_occasion/0,5016,_D1850Lnl,00.html

vi30c0.jpg

corsaar

Senior Member
Hetzer@ Ziet er nog prachtig uit.
Waarom heb je hem ingeruild ? Aan de prijs te zien heb je weinig bijbetaald.

Hetzer

Forumguru
Dat was ook de rede om hem in te ruilen!!!!!!, moest weinig bij, het de nieuwe verdien ik snel terug met de goedkopren vaste lasten.

mijn oude was overigens alweer verkocht ( weliswaar onder voorbehoud)

piair1982

Forumguru
Ik heb ook een Rallye green in bestelling staat :baby012:
Was aan het overwegen voor een storm blue of een race blue. Maar de storm blue valt mij wat tegen op de combi, de race blue is jammer jammer jammer alleen maar te leveren op de RS. Tsja de portomonnee speelde toch ook mee. En black magic was ik wel weer zat. Mijn vrouw kwam met het idee. En het filmpje wat op autoweek staat over de RS tegen een wielrenner in de proloog van de Tour de France trok mijn aandacht.

Ik heb de auto in Delft in het echt gezien want hij staat bijna nergens op voorraad.

Geweldige kleur! Het maakt het ook sportief :) Vanuit de folder leek ie toch wat saaier...

Bovenaan Onderaan