Oops!... Hetzer Did It Again !!!!

NielsW

Lid
Ben ook wel nieuwsgierig.
Zit er over te twijfelen om mijn huidige Fabia 1 (2001) in te ruilen en dan voor deze te gaan.

Hetzer

Forumguru
Heb inmiddels bijna 400 km op de teller, en hij rijd heerlijk, lekker rustig , met weinig toeren, en in zijn 3 en 4 trekt hij lekker door..
Het geluid is ook lekker rustig.

als je de aanschaf van een F-2 overweegt, zou ik zeer zeker voor de GL gaan!!!!!!!!

NielsW

Lid
Ben wel geinteresseerd hierdoor.
Hoe is het verbruik nu echt?

Valt me op dat ik met de Fabia I niet zo heel zuinig uitkom (6.5/7 op 100Km) En dat zou 1 van de belangrijkste redenen zijn voor mij om voor deze te gaan. Ik wil een "economisch verantwoorde" auto deze keer :)

Hetzer

Forumguru
HaHa:smirk: foto's volgen nog, ik heb een klein leder pakket, het vernieuwde lederen stuur , ligt ook lekker in de hand.

Fabia

† In Memoriam
Mooie Fabia Michel!!!!!!!!!! Kom binnenkort wel eens in het echie bewonderen bij je.

ronald24e

Actief lid
Het blijft inderdaad een zeer mooie fabia!

Kan niet wachten tot morgen, dan kan ik mijn fabia ook eindelijk ophalen:)

Zo'n F2 GL in een Rally-Green ziet er mooi uit, dus Hetzer :xyxthumbs: voor je mooie F2 GL.
Die kleur had de voorkeur van mijn vrouw, maar zou niet leverbaar zijn.:confused:
Mijn voorkeur ging uit naar zwart.
Toch maar even over nadenken :koffie::icon_smile_question

ronald24e

Actief lid
Ik weet niet wat hetzer zijn gebruik is maar ik heb nu na 380 km de boordcomputer op 4,6 liter/100km gemiddeld staan. +/- 30% stad en 70% snelweg.
Mij hoor je dus echt niet klagen:)

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te >>quoten<<. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

Dat is zo 1:21 en een beetje. voor een gloednieuwe auto is dat zeker geen slecht verbruik nee. En die 1:29 is niet berekend op 70% snelweg. Die is meer op de 80km wegen berekend volgens mij.. (zullen vast wel leuke normen voor zijn..)

Op de snelweg @120 was het verbruik bij mijn testrit rond de 5 liter is wel afhankelijk van helling, belading en wind natuurlijk. Stad en provinciale wegen was aanmerkelijk zuiniger, mits je niet te veel stoplichten tegen komt onderweg.

ronald24e

Actief lid
Heb me de eerste paar dagen aardi ingehouden en niet veel boven de 100 geweest, vandaag wat meer rond de 120 gezeten en wat feller gereden totaal staat er nu 440 km op de teller en verbruik was alleen voor vandaag 5.2/100 km wel iets meer dus maar nog steeds niet slecht gemiddelde ligt nu geloof ik op 4.9/100 km over het totaal.
Maar zoals ik al zei is dit puur via de boordcomputer ik moet nog tanken on eea te controleren.

van_der_P

Senior Member
Mijn auto wordt zaterdag afgelevert maar vanmorgen kwam ik er achter dat hij gisteren al op kenteken is gezet. Hoe doet men dat zonder geldig rijbewijs ( men heeft enkel een copy), en waarom al zo vroeg ?

corsaar

Senior Member
Kan niet en mag niet. Normaal pas op de dag van aflevering.
hooguit 1 dag ervoor. En met geldig rijbewijs.

Bovenaan Onderaan