Oops!... Hetzer Did It Again !!!!

Hetzer

Forumguru
kenteken word LRR, indien het kenteken bewijs en platen optijd binnen is, houden we de aflevering op woensdag , zoniet dan misschien donderdag of vrijdag

plaza

Forumguru
Hetzer, mooie auto en zeer mooie kleur !
( verslaafd aan mooie auto's kun je je ook voor laten behandelen :grin: )

Hetzer

Forumguru
Nou heren ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!, was toch nog de eerste GL die afgelevrd werd door Vepreda, auto is echt top, minidot geeft alle info door, ook zelfs op de radio swing kan er info getoont worden.
Ook erg leuk is dat je nu ook met de AB de ramen open en dicht kan doen, dit was eerst met de Fabia1/2 niet mogelijk.

uitgebreide review volgt binnenkort , hier al wat foto''s

2gvu5w1.jpg

xogvud.jpg

2n83sht.jpg

ea5tm8.jpg

Roel

Lid
Heb je ook een regensensor erop?
Zo ja; probeer dan het volgende: ramen open, portieren vergrendeld en dan een glas water op de sensor leeggieten.

BTW: leuke auto en mooie groene (RS-achtige) kleur. Veel plezier!

inir

Lid
Hetzer,

Van harte gelukgewenst met de green Greenline, die van mij komt pas eind september (aqua blue).
Ik ben benieuwd naar het volgende:

- wat voor instructieboekje zit er bij, speciaal voor de Greenline of een algemeen Fabia exemplaar.
- hoeveel sleutels krijg je standaard bij de aflevering en klopt het inderdaad dat je met de sleutel ook de ramen kunt bedienen?

Hetzer

Forumguru
Heb nog niet echt goed naar het instructie boekje gekeken, maar volgens mij is het het standaard exemplaar wat ook on-line staat, het klopt inderdaad dat je met de afstandsbediening ( 2X klapsleutel) )de ramen kan openen en sluiten, zie ook mijn post hier boven....

inir

Lid
Hetzer,

Ik heb gekeken op de site van Skoda maar kan geen online instructieboekje vinden (wel op de Engelse site).
Waar zou ik het kunnen vinden?

Heb nog niet echt goed naar het instructie boekje gekeken, maar volgens mij is het het standaard exemplaar wat ook on-line staat, het klopt inderdaad dat je met de afstandsbediening ( 2X klapsleitel) )de ramen kan openen en sluiten, zie ook mijn post hier boven....

Dus je krijgt 2 sleutels met afstandsbediening? Of 1x met en 1x zonder, maar beide klapsleutels? :smiley29:

Cool Hetzer!
Die groene kleur is lang niet zo lelijk als ik zelf dacht op de plaatjes! vindt het wel stoer zelfs! hihi.

Erg leuk om er wat van te lezen en fotos te zien, voorpret voordat mijn eigen Greenline gaat komen (ergens aug/sept) kan al haast niet meer wachten!.
Heb al een curverkrat vol met electronica spulletjes liggen dat ik in mijn greenline ga bouwen. natuurlijk straks met verslag op het forum :)

Aha, nou das wel luxe... Voor zo'n "goedkope" versie teminste.
Bij veel merken moet je echt de topversie van een model kopen, om twee sleutels met afstandsbediening te krijgen...

Maar is alleen maar goed, dat skoda dit wel doet! :yeah:

Hetzer

Forumguru
Standaard ,is bij elke dealer zo, de sleutel is trouwens is trouwens ook iets vernieuwt tov het oude exemplaar.

inir

Lid
Ik ben eigenlijk wel benieuwd op welke wijze de 1.2 tdi ingereden dient te worden. Dit wordt namelijk mijn 1e diesel.
Is er al een topic aan gewijd misschien ?

Bovenaan Onderaan