Oops!... Hetzer Did It Again !!!!

RobV

Lid
idd toch weer een ietwat ander folder als de engelse...grappig dat al die brochures zo verschillen per land.

Maar deze foto vind ik toch al weer iets duidelijker als diegene die ik had gezien.
Toch maar ff contact opnemen met de dealer en verzekeren dat ik die zwart/zwart combi krijg,vind ik net ff mooier dan dat zilver :)

bedankt weer voor deze info :xyxthumbs:

RobV

Lid
Nee nog niet,druk druk op het moment.

Ik ga hopelijk eind volgende week even een proefritje maken met de VW Polo Blue Motion, om even het motortje te testen. Daarna meteen even naar de dealer om verslag uit te brengen en die kleurencombi. te bespreken.
:xyxthumbs:

van_der_P

Senior Member
Het is heel apart, je moet er van houden.
En het is misschien snel uit de mode, en dan heb je meteen een oude auto. Ik ben meestal wat voorzichtiger.

LenK

Forumguru
Lekker kleurtje. Maar inderdaad een risico. Minder tijdloos dan een wat saaiere kleur.
Het zou mooi zijn als er wat meer opvallende kleuren gekocht werden. Werd het heel wat vrolijker op de weg.

Hetzer

Forumguru
hier weer een foto van het rally green in het wild,

5e9vef.jpg

ik kan niet wachten, wat duurt het toch lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

van_der_P

Senior Member
Ja het valt best tegen, maar rustig blijven, de langste tijd hebben we al gewacht. (hoop ik)
Binnen nu en een week of 4 zullen we toch wel de eerste km gereden hebben.

A.s. woensdag om 16.00 gaan we onze mooie groene greenline ophalen.
Bedankt Bothje heb even gebeld om onze afspraak te vervroegen! Het is jammer dat hij het nog niet weet.

Hetzer

Forumguru
Ik had mijn GL op 27 maart besteld, hij staat dus inmiddels bij de dealer en ga hem zoals gezegd aanstaande woensdag ophalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:yeah:

LenK

Forumguru
2,5 maand wachten, dat is wachten voor watjes.
Ik had mijn auto half maart besteld en hij werd half augustus afgeleverd.
Lekker duurt het langst :D

LenK

Forumguru
Komt inderdaad uit Japan. En auto was net op de markt. Uiteindelijk viel dat wachten wel mee. Heb nog de nodige goedkope kilometers kunnen maken met de O2 (alleen benzine er in en poetsen)

Bovenaan Onderaan