Ook VCDS besteld

Ook ik heb een vcds set besteld. ik heb een odb scanner maar daar kan ik alleen foutcodes uitlezen en resetten en een klein beetje diagnoses uitvoeren. ik wou nu ook echt in de ecu kunnen dus vandaar deze set besteld. Het is geen rosstech geworden (vondt ik te duur voor alleen een hobby)

Sven.

CDK

Forumguru
hopelijk heb je geluk met de RossTech kloon, ik hoor daar helaas meer negatieve als positieve geluiden over.
waar heb je'm gekocht en voor hoeveel als ik het vragen mag?

greetz Corné

Ik hoop het ook ben benieuwd of alles goed werkt. Heb de set bij iemand in limburg gekocht via marktplaats. voor 22 euro kabel plus cd met software. Ik had via google even wat reviews over dit setje nagekeken daar spraken ze er wel goed over. het was inderdaad geen rosstech maar kwam wel goed in de buurt.

CDK

Forumguru
nou dat zou wel heel mooi zijn dan, ben benieuwd hoor! keep us posted :)

succes! greetz Corné

Zwapp

Forumguru
Heb, als ik me goed herinner, ook zo'n kabel bij hem vandaan.
Werkt prima en kan alles doen, het enige is dat je niet kunt updaten ja. En vergeet niet je internet uit te zetten want vcds wil ook wel eens eigenwijs zelf gaan zoeken... verder heb ik geen nare ervaring gehad met deze kabel! Succes

Sk_Hans

Forumguru
Ik heb een paar maanden geleden ook zo'n setje (kabel + software) besteld in China. Kostte 23 euro, inclusief verzending. Werkt op zich helemaal prima. Maar het was meer om wat te spelen (bijvoorbeeld realtime bepaalde meetwaarden uitlezen en in een grafiek tonen) dan om er echt iets mee te doen.

Bovenaan Onderaan