Ook nog ff voorstellen

MaKo

Lid
Hee hallo,

Lees al een tijdje mee op het forum, maar dacht me nu nog meer es even voor te stellen! :blush:

Mijn naam is Marcel, 31 jaar, getrouwd, een zoon van 2 maanden en woonachtig in Drachten (Friesland).

Ik rijd nu nog in een Toyota Avensis station 2.0 D4D, maar binnen nu en hopelijk een week kan ik mijn spiksplinternieuwe lease Skoda gaan halen!!

Ik heb nog op de valreep een Octavia combi 1.9 TDI Elegance Attractive Business uitvoering weten te bemachtigen! De auto heeft als fabrieksoptie alleen metallic lak (zwart). Achteraf heb ik een aantal leuke opties er op kunnen bestellen, nl:

- lederen bekleding :1761:
- originele Bluetooth carkit (werkt op Columbus en MaxiDOT)
- TV-vrijschakeling
- trekhaak
- geblindeerde ramen (ook de voorste zijramen (met certificaat))
- chiptuning :1761:

Al met al een zeer mooie auto naar mijn idee. Heb er ontzettend veel zin in en ik hoop dat het me qua rijeigenschappen, in vergelijk met de Avensis, niet gaat tegenvallen.

Okki

Forumguru
Kijk, dat zijn nog eens leuke bijtelling vrije achteraf accesoires!
En....welkom op het forum:471:

nemo

Senior Member
Je bent met een Toyota flink verwend denk ik. Ik heb een tijdje in een Avensis Verso gereden, dat was genieten. Maar je hebt je Skoda goed uitgerust zie ik, veel plezier ermee!

Porettuhcs

Senior Member
klinkt goed..... altijd mooi zo'n zwarte combi :xyxthumbs:

Hoop dat je lang van je columbus mag genieten....

wat voor kleur lederen bekleding heb je genomen?

MaKo

Lid
Hoop dat je lang van je columbus mag genieten...

Ik hoop het ook.... Ik woon in Friesland, dus heb de hoop dat het hier nog een beetje meevalt...

wat voor kleur lederen bekleding heb je genomen?

De leerkleur heet geloof ik saddlebrown. Ik vond het wel een mooie kleur, maar vind het wel spannend hoe het er straks in het echt uitziet... Bijgaand een fotootje van een auto met dezelfde kleur...

IMG_0631.JPG

van_der_P

Senior Member
Welkom op dit fijne en leerzame forum. Ik hoop dat het net zo verslavend voor je wordt, als voor de meeste van ons.

MaKo

Lid
Zojuist de dealer aan de telefoon.....
Kan de auto volgende week woensdag ophalen!:super::489::rockon::yeah:

cvegreen

Forumguru
De eerste dagen van de week gaan nog gaan , maar hoe meer we woensdag naderen zullen de kriebels zich echt gaan uiten en eens je hem dan hebt, zal je dan alle uitvluchten zoeken om er maar mee te kunnen rijden/genieten.

Zojuist de dealer aan de telefoon.....
Kan de auto volgende week woensdag ophalen!:super::489::rockon::yeah:

Spannend he? Ik mag de mijne morgenmiddag om 14:00 uur ophalen. Dit is inmiddels mijn vijfde lease auto maar het voelt elke keer spannend. Succes met wachten en alvast veel plezier volgende week.

jaspernl

Actief lid
Heftige kleurcombi!
Ik moet er even aan wennen, geloof ik... (Maar je went aan heel veel dingen; ik rij in een RR...)
Veel plezier straks!!!

Hetzer

Forumguru
Ik vind het zelf ook wel spannend hoe het er in het echt uit ziet... Nog anderhalf uur en dan kan ik het aanschouwen..:yeah:

Ik kan ook niet wachten op jouw foto's, !!!!!!!!!! de lederen kleuren icm de lakkleur lijkt mij een erg geslaagde keuze!

Bovenaan Onderaan