Ook mijzelf kort introduceren

Pablos

Senior Member
Een nieuwe Skoda rijder. Wij hebben een OIII Combi Besteld met voldoende opties om een langere levertijd te krijgen :):)

(Confessions of a switcher :D
Het wordt onze eerste Skoda en dat heeft ook wel de nodige stappen gekost om toch over de drempel te komen. Enerzijds door het verleden van Skoda uit de tijd van de Felicia (destijds was mijn oom dealer van Skoda) inmiddels volledig overtuigd van kwaliteit, value-for-money en comfort. Maar ik merkte dat ik in het begin merkte dat ik de keuze ging verantwoorden. Inmiddels van verantwoorden naar trotse toekomstige bezitter van een pracht auto waar ik zeker wel verliefd op ben geworden....

Ook het groen in het logo vond ik altijd een beetje afbreuk doen aan de kleur keuzes van de auto. In de nieuwe Octavia is de gelukkig minder geworden, waardoor onze eigen invloed op de kleur en binnenkant niet verstoord wordt :)

Inmiddels gewoon trots :) en kan ik niet wachten om in mijn 1.6 TDI DSG rond te rijden en mijn huidige Nissan voorgoed achter me te laten..
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier. Goede keuze de O3 :D
Post tzt eens wat foto's.
En jammer dat het logo (en dan de kleur) je altijd in de weg heeft gestaan. Want neem van mij aan je hebt wat gemist dan in de afgelopen jaren: een goede auto voor de juiste prijs/kwaliteit ongeacht het logo.
 

Pablos

Senior Member
We zijn niet helemaal merkvast hoor:) en de kleur van het logo is bij ford of BMW net zo vervelend:)

De puzzelstukjes voor deze auto vallen nu op de plaats. Nette auto, juiste opties/prijs en mijn favoriete kleur chrome:):):)

Destijds met mijn grand scenic was ook dat de auto voor dat moment (kinderwagen, tafeltjes, etc)
 

CDK

Forumguru
welkom Pablos, gefeliciteerd met je aanschaf, mooie keuze zo'n O3! succes met wachten.....

greetz Corné
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Pablos en nu maar wachten........ Tijd doden met folders lezen? Al enig idee wanneer de auto komt?
 

Pablos

Senior Member
Folders? Oh ja de dode bomen variant van YouTube en internet:):)

We wilde in de nieuwe auto perse een open dak (en een automaat) De voorlopige datum staat (zoals bij meerdere) rond week 41, maar ik reken voorlopig op eind oktober...

Geen invloed op, dus maar afwachten...
 
Bovenaan Onderaan