Ook maar even voorstellen.

WJST

Nieuw lid
Op speciaal verzoek van Antara;

Hoi! Ik ben ook nieuw hier, nouhja, niet helemaal, lees alweer ruim een jaar zo nu en dan mee (zie registratie datum), maar mn eerste post heb ik een paar dagen pas geplaatst, wat gelijk het nut van dit forum bewezen heeft.

Wij hebben hier thuis een mooie blauwe Fabia 1.9 SDi uit 2002 waar nu bijna 200.000 op de teller staat. Deze gebruiken we als woon/werkverkeer auto voor de vrouw des huizes. Geen electrische ramen, geen airco, maar wel een turbo-loze diesel die het eigenlijk prima doet. Inmiddels een jaar of 4 in ons bezit, na de eerste 8 jaar van zn leven bij een politie korps te hebben doorgebracht (blijkbaar als boodschappen wagen, want er stond nog geen 100.000km op de teller toen we hem kochten).

Issue met de auto? Nog niet echt eigenlijk. Alleen wat kleine dingen; vorig jaar de deur panelen eraf gehaald en de binnenkant van een laagje kit voorzien omdat er water naar binnen kwam (bekend euvel blijkt) en dan nu een gebroken draadje voor de voorbekrachtiging van de Dynamo (waardoor de vrouw des huizes met de takelwagen naar huis kwam), maar verder nog geen issues gehad deze laatsts 100.000km.
Verder enkel standaard onderhoud en tot nu toe loopt ie als een zonnetje.

In t dagelijks leven werk ik in de IT, heb een lief klein zoontje en rij graag motor (heb een BMWtje in de schuur staan).

Kortom: Hallo!

RS-initialen

Donateur
WelKom (:bloos: stiekum een verwijzing naar bmwk forum).
Ik heb naast de Fab ook een bmw moterke voor mooi weer in de garage.
En werk ook in de IT (nou ja, beoordeel het werken van IT).
Het lieve kleine zoontje is een 15 jarige puber....

WJST

Nieuw lid
Dank u dank u.

Nog vergeten te vermelden; in 2013 is er een nieuwe dynamo in gegaan. Waarom weet ik eigenlijk niet meer, maar blijkbaar was het nodig ;).

Verder de afgelopen 4 jaar eigenlijk niks hoeven doen aan t bakkie. Uiterst betrouwbaar is ie tot nu toe gebleken. (maar hij heeft dan ook geen turbo, airco, ontsteking en/of electrische ramen wat kapot kan gaan).

Bovenaan Onderaan