Ook ik volg de greenline rijder!

Even een kleine update over mijn bestelde GL. Zoals ik ook in het "productieschema" topic van de Fabia heb gemeld, is de leverdatum door de dealer naar achteren geschoven. Hier kwamen wij achter door zelf even een belletje te plegen.

Nieuwe productieweek: 36
leverweek: 38/39

Ach ja, twee weekjes langer wachten... zucht...

Zo even een update:

Van het weekend (zaterdag) mijn nieuwe bolide opgehaald! Vol trots hebben we onze Fabia GL in het zwart in ontvangst genomen. Ik moet zeggen: het rijd heerlijk, zit heerlijk en we zijn helemaal verliefd op onze nieuwe auto!

Wel hadden we op de eerste dag meteen een beetje pech... op de snelweg verloor een voorganger zijn bodemplaat die tegen de linkervoorzijde van onze Fabia is aangeknald. De auto was koud 3 uurtjes oud... Gelukkig zag de voorganger het gebeuren en zijn we naar de dichtbijzijnde benzinepomp gereden om een schadeformulier in te vullen. Balen!

De dealer heeft gelukkig direct adequaat gereageerd, ik kan al morgen terecht om de auto weer te laten repareren.

Zodra de fabia weer schadevrij terug is post ik wat pics!

Ja, het gekke is dat het "nieuwe" er nu wel meteen een beetje vanaf is. Maar goed, aan de andere kant heb ik de bittere pil van de "eerste schade" al meteen achter de kiezen.

Bovenaan Onderaan