Ook een Fabia Greenline besteld.

NielsW

Lid
Als de superb ooit 1:25 gaat rijden en geen wegenbelasting heeft komt die er :)

Tot die tijd wil ik zo goedkoop mogelijk auto rijden ;)

Gisteren mijn 406 coupe V6 particulier verkocht, de beste man komt hem a.s. zaterdag ophalen. Op zich best tevreden over de prijs, levert me toch aardig wat extra op t.o.v. inruilen.
Aangezien dit niet een auto is waar ze voor in de rij staan om hem te komen kopen, toch maar besloten om hem nu te verkopen, misschien komt er wel niemand meer voor....

Alleen komende week even tijdelijk vervoer regelen, want als het goed is komt mijn GL week 3 van september bij de dealer binnen, dus hoop begin oktober rijden :)

Wasmachineman

Forumguru
Goed dat je hem verkocht heb. Binnen is binnen wat het geld betreft. Hoe lang heb je er over gedaan? Heb je veel reacties gehad? Viel het mee of tegen? En het scheelt natuurlijk serieus geld als je hem bij de dealer zou inruilen. Hopelijk kun je wat leuks regelen voor deze 2 maanden!

Heeft ongeveer 2,5 maand te koop gestaan op het forum van de 406 coupe club, en op marktplaats.
Er zijn 2x mensen komen kijken, en dan beide keren vanuit de 406 coupe club, en de laatste heeft dus gekocht!
Wat marktplaats betreft, advertentie vaak bekeken (1770x) maar geen reactie's of biedingen. Jammer van de advertentiekosten, maar niets aan te doen.

En hoef als het goed is maar een dikke maand iets anders te regelen, maar dat komt wel goed!

Als ik um voor de vraagprijs kan verkopen, dan komt er een Peugeot 208 3d Allure...
En anders? Dan blijf ik lekker doorrijden!

Bovenaan Onderaan