Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Enkele veranderingen aan de eigenzinnige, maar inmiddels geliefde Cactus.

- Gewrapte C stijl, idee van mijn vrouw, ze heeft goede smaak want het staat bangelijk, het verlengt de auto visueel en maakt het meer één geheel. Beetje a la Range Rover :D

20210804_172708_copy_2016x1512.jpg

20210804_172701_copy_2016x1512.jpg

- Gewrapte logo's voor en achteraan, black black black:rockon:

20210804_172642_copy_2016x1512.jpg
20210804_172651_copy_2016x1512.jpg

20210804_172716_copy_2016x1512.jpg

Derde remlicht gewrapped, medium Smoke tint.

20210804_172737_copy_2016x1512.jpg


Prijs van dit alles?

75 €.

Thnx again Andy:thumbsup:
 

Jpturtle

Forumguru
Altijd al een zwak gehad voor die rare chocoladerepen. Een zeer gave auto die het straatbeeld weer wat opvrolijkt. De upgrades zijn stuk voor stuk goed gelukt!
En zo blijven wij van de straat:jaja:
 

JeSko

Forumguru
Dankjewel allemaal! Toffe reacties :thumbsup:


En @Jpturtle

Inderdaad het is wat anders dan de doorsnee auto, wanneer de velgen er op liggen gaat hij nog wat knapper tonen. Zijn ook nog aan het denken aan een verlaging met Eibach veren, twijfelen we nog aan gezien het stuurkarakter van onze prikplant :D
 

Jpturtle

Forumguru
Ja ik blijf het bizar lastig vinden om het resultaat van dit soort aanpassingen in te beelden. Wat de rijeigenschappen betreft ben ik nu na 1800km met Eibach helemaal om! Ben benieuwd naar de wielen, jij als de wielenman hier op het forum. Zo los lijkt het mij super tof gaan staan.

Enuh nog even alle eer naar jouw vrouw voor de D-stijl. Dat is echt een heel tof effect.
 

JeSko

Forumguru
@Jpturtle

Op onze Skoda wist ik dat Eibachs het stuurgedrag gingen verbeteren, echter stoorde ik mij aan het oplawaai dat de auto telkens kreeg bij het nemen van vluchtheuvels, zelfs aan 10km/h, niet bepaald aangenaam. De Cactus daarentegen word zelden verlaagd, en er zijn dus ook amper ervaringen omtrent de Cactus te vinden op Eibachs. Nu is de auto heel zweverig en soepel in de veren, typisch Citroën eigenlijk, ergens is dat karakter mooi om in de dorpskern rond te tuffen, en misschien moeten we net dat karakter behouden.

Oh maar de wielen man zou ik mezelf niet noemen, neenee, ik wist weinig af van wielen toen ik me hier 2 jaar geleden aanmelde, het is dankzij mannen als @CDK en @s-line dat ik hier zoveel van opgestoken heb, zij kennen er nog veel meer van dan ik hoor hehe.

Dank, heb haar de complimenten doorgeven, ze is vereerd :D
 

JeSko

Forumguru
Onze overbuur, niet onze beste vriend om meerdere redenen, laat altijd zijn grote hond los lopen, zonder lijn. Dat beest en zijn baasje hebben al meermaals voor problemen en overlast gezorgd, nu vonden wij deze morgend deze toffe afdrukken op onze auto, die er gisterenavond niet op waren. Moeilijk te bewijzen natuurlijk dat hij het is, maar ik ken geen andere idioot die in een woonwijk zijn hond los laat lopen en daarmee alle regels aan zijn laars lapt. Ik ga hier een camera hangen die mijn auto's filmt, want ik heb het er wel met gehad. Dat kutbeest heeft zelfs krassen gemaakt. Vraag me trouwens niet naar het waarom zo'n hond denkt op onze auto te moeten staan.

20210808_091806_copy_1512x2016.jpg 20210808_091801_copy_1512x2016.jpg 20210808_091751_copy_1512x2016.jpg 20210808_091754_copy_1512x2016.jpg
 

JeSko

Forumguru
Dachten wij ook meteen aan, maar het maakt eigenlijk niet uit, je hond moet aangelijnd zijn, dan gebeuren deze zaken niet. Zeker wetende dat dat beest al meermaals losgebroken is. Levensgevaarlijk gewoon.
 

SteGo

Donateur
Fijn dat soort buren ... :thumbsdown:

Hier hebben we ook zo'n idioot. In het verleden deed hij zelfs enkel alleen de voordeur open en liet het beest naar buiten gaan zonder toezicht en na een half uur liet hij het beest weer binnen. Dat is gelukkig wel afgelopen nadat een hele boze buur verhaal kwam halen nadat zijn hond werd aangevallen door dat beest.
Sommige mensen zouden geen hond moeten hebben ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan