Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brepus13

Forumguru
Dat jij je opgelicht voelt betekent niet dat je opgelicht bent of dat de man een oplichter is. Je bent teleurgesteld in de gang van zaken, dat kan natuurlijk ;)

laat het los voor nu en neem je ervaring mee naar een volgende poging. Je wordt hier vanzelf handiger in.

JeSko

Forumguru
Geen idee Leon :pardon: mss is dieje een hele dag op de baan om zoiets te proberen, geen flauw benul.

brepus13

Forumguru
Ook al had je wel ingestemd met een lager bedrag dan nog is het wettelijk gezien geen oplichting.

tip: schakel emotie zaken uit als het om zakelijke dingen gaat. Dan blijf je veel objectiever dingen beoordelen.

er heeft namelijk iemand een te laag bod op je auto gedaan en je hebt nee gezegd. Kan gebeuren toch?

JeSko

Forumguru
Ja daar heb je gelijk in @brepus13 , mij gaat het meer om het trachten te verzinnen van mankementen om zo de prijs te drukken, dat vind ik onethisch. Dat doe je niet, vind ik.

EdK

Forumguru
Tsaj dat is het spelletje wat men speelt
Een dealer doet dit ook, misschien allen wat geraffineerder .....
Maar die willen ook zo goedkoop mogelijk inkopen zodat hun winst hoger is of bij koop van nieuwe wagen wat meer kunnen geven en zodoende je het gevoel geven dat jij er een goede deal uitgehaald hebt....
Maw wat Brepus zegt, gevoel uitschakelen en het zakelijk houden !!

Laatst bewerkt door een moderator:

larsy

Forumguru
Gewoon blijven verkopen …
En als er nog zo ene komt lullen ..
Sleutel der uit /deur toe . En zegt =>
ge denkt er nog maar over na (en naar binnen).
Heb genoeg gezien …
die manne komen
- Liefst laat als het wa donker is
-met 2
- druk zetten
En dan alle uitvluchten
-ik heb dezelfde gehad die deed dat niet .
-Ik heb een auto nodig mijne is stuk …enzz

ge moet u echt sterk opstellen .
kort op de bal spelen .
als ze beginne afbreken moet je snel afronden … dit gaat het niet worden.

gewoon aan een vrouw en of gezinnetje verkopen .. steek daar je tijd wel in …
die zullen dit ook allemaal niet doen
En is het een toffe verkoop .

larsy

Forumguru
:-) ja dat bedoel ik dus …
Ook nooit alleen laten met papieren
of 1 in de auto en de ander buiten aan de motor .
bij e-mail of telefoon verkeer filter ik deze mensen er al uit .. en die geraken toch niet bij men thuis en gaan de auto dus niet zien.
De normale koper dan wel .
(Ja je kan een koper mislopen zo … maar dat neem ik erbij)

Bakboord1

Forumguru
Herkenbaar wel.
Zelf heb ik ook een keer twee types over de vloer gehad die na de proefrit (va de auto in mijn avatar) de auto wat schuin parkeerden met een wiel in een goot en daarna “lieten zien” dat de voorwielophanging niet goed was. Ik kreeg toen een bizar laag bod dat ik vriendelijk heb afgewezen. Een half uur later stonden ze nog steeds een straat verderop en kreeg ik een hoger bod dat ik net zo vriendelijk heb afgewezen.

CharlesTucker

Forumguru
Als je de juiste gemeenteambtenaar kent levert het waarschijnlijk meer op dan die Cactus ooit gekost heeft.
Ze hebben in Spanje misschien ook wel een potje geld, gezien deze rotonde in Murcia. Dan moet je de Cactus kennelijk wel eerst doormidden zagen (en dat is toch zonde)

38bb20818540f541592e00fce7e99821.jpg

hemi24

Forumguru
@CharlesTucker : van zo'n Passat is het ook zonde, dat waren zeker in dieseluitvoering onverwoestbare wagens! Groot minpunt van dat type is dat de portieren niet zo goed beschermd waren tegen roest als de carrosserie...

Cordoba

Forumguru
Citroén op Skoda-forum is niet de meest logische plek om te zoeken. Ik weet niet of je zonder inloggen ook de foto's kunt zien, want zonder foto's is het al lastig herkennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan