Onze eerste Skoda

IvoB

Lid
hallo,
Mijn naam is Ivo, 24 jaar oud en sinds vandaag hebben mijn vrouw en ik een mooie Skoda.
Onze Rover TDI had er geen zin meer in. Na een hoop auto's te hebben bekeken kwam ik ineens bij Skoda. Waarom ook niet!
Een mooie gespot en een ritje gemaakt. De tweede keer de auto meegenomen voor een keuring en die kwam er goed uit.

De radio moet ik nog even overZetten, gaat dat een beetje makkelijk?

Groeten
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 31

CDK

Forumguru
@IvoB welkom hier en gefeliciteerd met jullie aanschaf, veel plezierige kilometers toegewenst! Radio overzetten zal geen probleem zijn als het formaat identiek is.
 

Cordoba

Forumguru
Ivo, welkom:bloemen: Bewuste overstap van diesel naar benzine? Voor het overzetten van de radio moet je waarschijnlijk even de constante plus en de geschakelde plus even omwisselen (vaak kan dit door achter de radio de gele en rode draad de stekkertjes tussen radio en ISO-blok los te halen en de rode draad op de gele aan te sluiten, en de overgebleven rode en gele draad ook te koppelen.

Linkje.
 

Rob

Forumguru
Welkom Ivo en fijne kilometers! Mooie kleur heb je getroffen, zal 'm nog jaren goed staan en ontzettend dankbaar resultaat met wassen en zeker na poetsen. Glimmen als een spiegel!
 

Joske

Forumguru
Welkom Ivo! Mooie kleur idd, dat vind ik ook wel wel! Veel plezier met de Skoda toegewenst :thumbsup:
 

IvoB

Lid
Dankjulliewel! De radio moet ik nog even over nadenken wat ik er mee ga doen, vind dit eigenlijk ook wel best.

De overstap naar benzine is wel bewust. We zijn verhuist en dichter bij school, werk, vrienden en familie gaan wonen. Dat scheelt zo'n 20.000 km per jaar rijden
 
Bovenaan Onderaan