Onze Citigo vandaag opgehaald!

Steerclear

Senior Member
Na drie lange maanden wachten hebben we vandaag onze Spring Green Citigo 44kW 5drs opgehaald!
Gekocht bij Garage Terpstra in Sexbierium.
Vanwege het slechte weer heb ik nog geen behoorlijke fotoshoot gedaan, Dit is een eerste serie foto's#Trots als een aap.... IMG_3065.jpg IMG_3081.jpg IMG_3082.jpg IMG_3083.jpg

Antera

Donateur
Van harte gefeliciteeerd. Dit is een leuk kerstcadeau. dat je er veel plezier mee zal hebben en mocht je wat vagcom aanpassingen willen moet je maar even een gil geven

Steerclear

Senior Member
Inderdaad leek het me een goed idee om de Cetus-dopjes op het zwarte staal te zetten.
Ik vind de standaard wieldoppies in combinatie met Spring Green gewoon niet mooi (wel met andere kleuren) en deze combi is goed uitgepakt!
Inderdaad Apus 14" voor de zomer.
Ik wist al dat de Citigo een topper is, maar toch iedere kilometer is genieten en verbazen.
Indrukwekkend is de rust aan boord en het enorme comfort. Bijna alles klopt in mijn auto!
De eerste 500 km zitten er al op, morgen Zeewolde- Valkenswaard retour en zo gaan we hard naar de eerste 1000.
Het verbruik van de eerste tank (1:18,7) viel nog wel even tegen, maar het verbaasde niet echt met de eerste rit met storm recht op de kop en een motor die nog niet "los" is. Inmiddels geeft de boordcomputer ruim 1:20 gemiddeld aan.

Steerclear

Senior Member
Dank voor alle reacties!
De eerste 1000 kilometer staan er op en bij de tweede tankbeurt gaat het verbruik de goede kant op: 1:20,6 Precies zoals de Boardcomputer had beloofd. Iedere kilometer is genieten! Stoelverwarming, cruisecontrol en de Move & Fun zijn tot nu toe de fijnste opties. (zit) Comfort en rust de fijnste eigenschappen.
Funky- radio is wel okee, maar ik ben wel enigszins teleurgesteld door ontvangstkwaliteit van de FM. Slecht stereobeeld en wisselende ontvangst, ook waar andere radio's het wat beter doen. Geluid van de speakers geef ik een zeven. Volgend jaar laat ik de luidsprekers vervangen door een Premium-merk, en ik laat het antenne nakijken bij de eerste beurt.

Inge

Lid
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. :xyxthumbs:te zien dat er nog een groen Citigo op het forum zit. De mijne begon zich al een beetje eenzaam te voelen :winkie:

Steerclear

Senior Member
Tsja, die kleur is nogal controversiëel en ik heb ook lang getwijfeld of het wel de juiste keuze was, maar nu ben ik heel blij met LenteGroen! Geen grijze muis en heel duidelijk Mijn Auto!

Inge

Lid
Yep, hier kan ik me helemaal in vinden.

Ik houd van kleurige, vrolijke auto's - end at zijn de onze zeker!

Steerclear

Senior Member
Het begint er een beetje op te lijken. Op snelwegritten gemiddeld 1:20 en de autowegen / bebouwde kom 1:23....

538658_10151312354842488_726266157_n-1.jpg

Steerclear

Senior Member
Virtuele Actieradius: Bijna 900 kilometer! Het gaat lekker met onze Suus. Inmiddels ruim 3200 km achter de rug.

Actieradius .jpg

Steerclear

Senior Member
Dat zeker! En dat heb ik iedere kilometer tot nu toe.
Ik zie dat je je eerste bericht hier op het forum gepost hebt. Welkom !
Het is een ongeschreven wet hier op het Skodaforum dat je je even voorstelt op het Meet&Greet gedeelte van de site.
We maken graag nader kennis met alle Skodisten hier op het Forum.

Bovenaan Onderaan