Ongeval met O3 Combi in Leeuwarden

Falcon

Donateur
http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=10773

64705


Wie zijn O3 Combi is dit? :wavecry:
 

2015ABL

Forumguru
Achterlichten zien er wel strak uit zo. Binnenkort weer ergens een demo setje velgen te koop.

Hopelijk niks ergs gebeurd.
 

Oenoud

Forumguru
Skoda dealer bourguignon uit Leeuwarden kan binnenkort weer een nieuwe O3 afleveren.
Alleen jammer van die gele verf op dat setje demovelgen wat binnenkort te koop komt
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

bonyuri

Actief lid
Aangezien het volgens mij om een GreenLine gaat:
Iemand een idee hoe dit nu zit met de bijtelling? De huidige Octavia Combi is toch niet meer 14%?
 

jonbongoofy

Forumguru
@Tuulster dan is er veel veranderd. Toen ik daar nog kwam met mijn VW maakten ze duidelijk onderscheid tussen VW en Audi rijders. Ook mijn oude Seat dealer zit nu bij hun in en ging er al vanuit dat ze nu anders met hun klanten omgingen ;)

Ik ging toen altijd naar Sint Annaparochie en destijds deden veel Leeuwarders dat.
 

Oenoud

Forumguru
Toen ik daar nog kwam met mijn VW maakten ze duidelijk onderscheid tussen VW en Audi rijders.


@jonbongoofy @Tuulster Volgens mij is dat verschil er nog steeds.
Dat is ook de reden waarom mijn huidige Passat bij Van den Brug in Drachten in onderhoud is.
Ik ben per toeval bij de Skoda variant van Bourguignon terecht gekomen en kan alleen maar zeggen dat ik hier zeer positieve ervaringen mee heb. Zal de auto daar straks ook brengen voor onderhoud en dan zien we wel hoe dat gaat.
 

Tuulster

Forumguru
Exact!

Ik kan,niet spreken voor hun Volkswagen en Audi gedeelte. Ik rij Superb :yeehaa:

Ik ben heel erg positief over hun Skoda afdeling; vriendelijk, attent en geven je altijd het gevoel volledig tot je dienst te staan.

Erg goede service en communicatie ook.
 

MartijnW

Actief lid
Aangezien het volgens mij om een GreenLine gaat:
Iemand een idee hoe dit nu zit met de bijtelling? De huidige Octavia Combi is toch niet meer 14%?
OT: Je hebt dan pech, andere auto andere bijtelling, tenzij de auto natuurlijk gerepareerd wordt.
 

Cordoba

Forumguru
Lijkt me overduidelijk dat er ééntje door rood is gereden. Die O3 zal wel los zijn: het rechterachterwiel staat scheef (as) en links zal ie door de ANWB-paal ook wel krom zijn, en dan nog de plofzakken die afgegaan zijn.
 
Bovenaan Onderaan