ongeluk op A2 iemand gezien?

Bakkertje

Forumguru
De jongste heeft er weinig van meegekregen (11 maanden oud) de oudste van 3,5 heeft het wel meegekregen. Die had ik aan de telefoon en die zei " papa, de vrachtwagen heeft de spiegel meegenomen!". Vandaag wilde ze niet mee in deauto, dus de schrik zit er aardig in. Ook bij mijn vrouwtje overigens. Hopelijk slijt het snel en hebben we snel de O2 weer terug.
 

Fabia

† In Memoriam
Vraagje op CF forum:

Maar witte wagen met Peeters,toevallig met groene en gele kleuren in de naam/logo??
 

Bakkertje

Forumguru
Helaas. Wat ze zich kan herinneren stond er nog een langere tekst achter de naam Peeters met daaronder kleinere tekst.
 

Sandeman

Nieuw lid
Bakkertje, een paar reacties op "mijn" forum:

Scaniafan zei:
Ken maar 1 witte Peters transport, maar dat is maar met 1 e... Komt uit Veghel.

bx gek zei:
Ik ken wel een Peters uit Oss maar dat is met 1 e.
Had deze vrachtwagen goene letters?

Tismaarvooreffe zei:
Effe gezocht met Google afbeeldingen

Peeters Kessel lijkt mij wel een kandidaat: http://www.peeterskessel.nl/transport.html (foto)
En anders misschien Peeters en van Yperen, die zijn wit/groen (geen foto)

Peeters uit Belgie is rood, Peters hout uit Bolsward ook, Peters papier uit Voerendaal is groen.

En anders misschien dat er hier iets tussen staat: ruim 14.000 foto's op http://www.truckstar.nl/photogallery.asp
Maar wel handmatig zoeken helaas...
 

Bakkertje

Forumguru
Het vrouwtje heeft gekeken, maar kon niet meer met zekerheid zeggen wat voor vrachtwagen het was. Ik denk ook niet dat we die nog gaan vinden. De O2 staat in ieder geval bij het schadeherstelbedrijf. Tijdenlijk een Focus station meegekrgen en ik weet meteen weer waarom ik zo blij ben met m'n O2. Die focus heeft echt (veel) minder beenruimte en met een kinderstoel achterin kan ik niet met goed fatsoen achter het stuur.. Om nog maar te zwijgen over de TDCI's van Ford die veel minder fel zijn dan de TDI's. Wel stiller dan de PD TDI's..
 

Bakkertje

Forumguru
Vandaag eindelijk na dik 2 weken m'n O2 terug gekregen. Wat is het toch een heerlijke auto. De schade is helemaal hersteld, maar ben daar nog niet helemaal tevreden mee. De hemel zit niet goed bij de rechter achterdeur en volgens mij heb ik kleurverschil tussen de rechter kant en de rest van de auto. De kleur moet ik nog even goed bekijken in het licht (het was al schemerig toen ik gekeken heb) en even kijken of ik de hemel zelf goed krijg, anders ga ik er even mee terug.

De schade kwam in totaal op zo'n 4500 euro, de rechtsachter deur, rechter voorscherm en spiegel zijn vervangen en de hele rechter zijkant gespoten.
 
Bovenaan Onderaan