(Onderhouds)kosten na vijf jaar

Okki

Donateur
Afgelopen 6 februari is mijn auto 5 jaar geworden. Hij is zelfs zo goed dat hij niet is ingeruild, maar dat hij wordt doorgeschoven naar iemand anders in het bedrijf. Ik krijg medio maart wel een nieuwe (hoera)

Hierbij een lijst met de kosten over de afgelopen 5 jaar. Verleden week bij de APK voor het eerst remblokken (en schijven) nieuw erop gezet.

Even op download bijlage drukken en dan nogmaal klikken om te vergroten, voor het best leesbare resultaat.
 

Bijlagen

  • 46865-Kosten.jpg
    46865-Kosten.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 86

johann

Lid
Het bewijs dat je met een grotere auto ook goedkoop kunt rijden!
yeah.gif
rockon.gif
 

JvdMeer

Nieuw lid
Nou, en ???

Autorijden kost geld en een Skoda ook, maar vaak iets minder!

Probeer eens een goede Vakgarage, want de officiële dealer (meestal eigendom van Pon) vragen vaak het dubbele. Ik vermoed kartelvorming!
Misschien een taak voor de NMA?
Koop in het vervolg een auto met een fatsoenlijke nokkenas-aandrijving.
Een KETTING in plaats van de inmiddels belachelijke VW tandriemsnaar.
Toyota, Mercedes of desnods BMW hebben deze goedkope, maar duur te vervangen nokkenasaandrijvingen niet.
 

Fabia

† In Memoriam
Afgelopen 6 februari is mijn auto 5 jaar geworden. Hij is zelfs zo goed dat hij niet is ingeruild, maar dat hij wordt doorgeschoven naar iemand anders in het bedrijf. Ik krijg medio maart wel een nieuwe (hoera)

Hierbij een lijst met de kosten over de afgelopen 5 jaar. Verleden week bij de APK voor het eerst remblokken (en schijven) nieuw erop gezet.

Even op download bijlage drukken en dan nogmaal klikken om te vergroten, voor het best leesbare resultaat.

En echte boekhouder, zo netjes ben ik zelf niet met het bijhouden. Mijn complimenten.
 

Fabia

† In Memoriam
Nou, en ???

Autorijden kost geld en een Skoda ook, maar vaak iets minder!

Probeer eens een goede Vakgarage, want de officiële dealer (meestal eigendom van Pon) vragen vaak het dubbele. Ik vermoed kartelvorming!
Misschien een taak voor de NMA?
Koop in het vervolg een auto met een fatsoenlijke nokkenas-aandrijving.
Een KETTING in plaats van de inmiddels belachelijke VW tandriemsnaar.
Toyota, Mercedes of desnods BMW hebben deze goedkope, maar duur te vervangen nokkenasaandrijvingen niet.

Een vreemde reactie, wat probeer je nu duidelijk te maken?
 

GRoel

Lid
Ik snap de "Nou , en ???" niet.

Ik vind het een heel nette en normale onderhoudsgeschiedenis. Zeker niet duur gereden voor een auto van dat formaat.

GRoel
 
Bovenaan Onderaan