Onderhoud aan CitiGo

Noord26

Forumguru
Nieuwe olie + oliefilter en controleren vloeistoffen/banden/remmen/verlichting en gaan maar weer? Kost je €99,- voor kleine 15Dkm beurt.
 

Hetzer

Forumguru
Heb net bij Skoda Hoogenboom, mijn eerste onderhoud gehad, kleine beurt / jaar beurt, ik was slecht 81 euro kwijt, ging daarna ook nog eens 15% korting vana (???)f, geen idee waarom, ik was positief verrast -:)
 

hpolie

Senior Member
Heb net bij Skoda Hoogenboom, mijn eerste onderhoud gehad, kleine beurt / jaar beurt, ik was slecht 81 euro kwijt, ging daarna ook nog eens 15% korting vana (???)f, geen idee waarom, ik was positief verrast -:)


Even of topic: Hoe is de service bij Skoda Hoogenboom?, daar een paar maanden geleden Garage Swarttouw in Barendrecht overgenomen is door de Skoda Hoogenboom te Rotterdam. En ik dus nu automatisch bij hun terecht kom al is het wel in het zelfde pand in Barendrecht.

Vriendelijke groet,
Henk Polie
 

Hetzer

Forumguru
Tja, ik kom al jaren in de vestiging Spijkenisse, voorheen Vepreda.
Ik heb persoonlijk geen klachten over Skoda Hoogenboom
 

Steerclear

Senior Member
Eerste beurtje bij 15.000 was 100 Euro, tweede beurtje bij 30.000 was 224 Euro incl BTW. Geen bijzonderheden, geen slijtage meetbaar aan blokken en schijven.
 

rikusples

Senior Member
Wat vreemd dat de 30k beurt bij de een 224 kost en bij de ander 277.
Nikoos, zat er bij jou buiten de beurt nog andere dingen bij?
 
Wat vreemd dat de 30k beurt bij de een 224 kost en bij de ander 277.
Nikoos, zat er bij jou buiten de beurt nog andere dingen bij?
De uitleg was een beurt en dan kwamen er volgens mij een tweetal filters bij. Pollenfilter oid..
Kan me voorstellen dat dat bij sommigen in de prijs van een beurt zit en het klinkt mij eigenlijk niet zo heel gek in de oren dat het per dealer kan verschillen. Het blijven volgens mij gewoon aparte bedrijven die grotendeels hun eigen prijzen bepalen.
 

rikusples

Senior Member
Ja nu je het schrijft zit het pollenfilter niet bij de prijs van de beurt in, misschien nog iets voor het motorbrandstofsysteem schoon te maken.
 
Volgens mij nog een filtertje. Heb helaas het afschrift hier niet bij de hand, maar dat zal het verschil zijn.
 
Bovenaan Onderaan