In mijn zwarte S3 combi zonder meebrandende wimpers (edit : maar met xenon) vind ik volgende nummers:
Links (van achter het stuur bekeken) : 3V1 941 015 A en eronder 1ZS 011 939 - 21
Rechts : 3V1 941 016 A en eronder 1ZS 011 939 - 22
Gisteren bij het bezichtigen van de nieuwe auto samen met de dealer zitten kijken naar de wimpers. Zonder dat de Xenon aan staat zijn ze alsnog verlicht. Vervolgens even getimed, nadat de led strip onder en naast de koplamp aan gaan duurt het precies 3,6 sec voordat bij mij de wimpers mee oplichten. Hieruit concludeerde de monteur (kwam er bij staan want dacht dat we een probleem hadden) dat de wimpers oplichten door de led strips en dus geen aparte ledjes hebben.
Gisteren bij het bezichtigen van de nieuwe auto samen met de dealer zitten kijken naar de wimpers. Zonder dat de Xenon aan staat zijn ze alsnog verlicht. Vervolgens even getimed, nadat de led strip onder en naast de koplamp aan gaan duurt het precies 3,6 sec voordat bij mij de wimpers mee oplichten. Hieruit concludeerde de monteur (kwam er bij staan want dacht dat we een probleem hadden) dat de wimpers oplichten door de led strips en dus geen aparte ledjes hebben.
Zo vermoed ik ook.Mbt die wimpers, wellicht een beetje domme gedachte, maar toch ga ik proberen deze theorie uit te leggen..
Wat als die wimpers (die doorzichtige streepjes in rijrichting onderin de koplampen) nou eens nooit verlicht worden met een eigen lichtbron, maar via een reflector of lichtdoorlaat vanaf de LED strip (intern dus). En deze zo van onderaf 'verlicht' ?
Mbt die wimpers, wellicht een beetje domme gedachte, maar toch ga ik proberen deze theorie uit te leggen..
Wat als die wimpers (die doorzichtige streepjes in rijrichting onderin de koplampen) nou eens nooit verlicht worden met een eigen lichtbron, maar via een reflector of lichtdoorlaat vanaf de LED strip (intern dus). En deze zo van onderaf 'verlicht' ?
Haha wat een prima discussie zeg. Dat mensen toch blijven nadenken over hoe de wimpers verlicht worden via allerlei constructies, terwijl @Antera al meerdere malen heeft uitgelegd dat het via VCDS aan en uit te zetten is.
Zelf denk ik dat het een kabouter met een zaklamp is die random de wimpers verlicht als ie daar zin in heeft.