Oliesensor

Kan een olie sensor stuk gaan bij distributieketting vervangen? Buurman zei: stekkertje los of zo, bij oneffenheden in de weg gaat olielampje branden en piepen. En de zekering nr 34 = motorregelapparaat 15 Amp. zit tevens onderdrukpomp 20 Amp in, welke daarin stoppen 20 Amp. goed?
Nu vandaag ook plas onder de auto matter of zo grrr, niets wit in olie. Wie wil hem 4500 eu. Nadien voor 2500 vernieuwd. Wel svp antwoorden op bovenste, ding gaat 100 %weg maar liefst heel.
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk was maandag de Roomster perfect, olielampje na vervanging distr. ketting: verstopte oliefilter, tja ik zag al dat mijn zwarte Bosch er nog op zat ipv een nieuwe, nu andere en geen rare dingen, lekkages etc. meer. Wat ben ik opgelucht, klaar om te verkopen, invoeren spanje kost nu al 1200 eu. ipv 750 eu. in 2021, en in de stad met alle winkels kan ik het straks lopend af. Oma heeft geld nodig ;). Doegggg lieve mensen die engelengeduld met mijn last hadden, vooral Tees U/je bent een kanjer, spontane knuf ❤️ en het ga jullie heel goed. Ik win "gewoon" postcodeloterij (doneer al vanaf 1989 ;) ) dan een nieuwe kleine citigo daar in spanje kopen. Ik moet toch bij mijn skoda ES680 een auto ooit weer kopen ..... dream on Mai.... adiossssss XXX
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan