Oldtimerfestival CP Zandvoort

___JC___

Forumguru
Gisteren helaas niet naar de IAA geweest, maar naar het Oldtimerfestival op circuitpark Zandvoort. Er stonden veel oldtimers maar er werd ook serieus geraced op het circuit!

http://www.nationaaloldtimerfestival.nl/nl/home/show/335

Er was ook nog een meeting van de Porsche Club Nederland. Was stralend weer dus de Buick uit de garage gehaald en met een paar vrienden op Zandvoort gaan kijken. Nog meer mensen van hier toevallig geweest?

Ow ja en natuurlijk nog wat foto's gemaakt.
 

___JC___

Forumguru
Poging 2 voor de foto's
 

Bijlagen

  • P1000486.jpg
    P1000486.jpg
    37,5 KB · Weergaven: 6
  • P1000497.jpg
    P1000497.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 7
  • P1000508.jpg
    P1000508.jpg
    48,3 KB · Weergaven: 5
  • P1000510.jpg
    P1000510.jpg
    51,4 KB · Weergaven: 7
  • P1000511.jpg
    P1000511.jpg
    44,1 KB · Weergaven: 7

___JC___

Forumguru
En nog een paar
 

Bijlagen

  • P1000516.jpg
    P1000516.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 9
  • P1000552.jpg
    P1000552.jpg
    46 KB · Weergaven: 6
  • P1000653.jpg
    P1000653.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 8
  • P1000897.jpg
    P1000897.jpg
    43,6 KB · Weergaven: 12
  • P1000883.jpg
    P1000883.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 5

MarcoO2

Forumguru
Dit gaat beter, leuke foto's! Leuk festival, zo te zien! Zo;n rooie pickup staat ook bij ons kantoor in Den Haag in de straat, zij het in een iets meer standaard uitvoering... gave bak!
 

___JC___

Forumguru
Ik denk dat er zo een 300 Porsches waren, 500 oldtimers op het binnen terrein en op de parkeerplaats stond ook nog wel wat moois van bezoekers uiteraard (waaronder mijn waggie :grin:). Dat in combinatie met 20 graden en vol zon maakt het tot een topdag!
 

WanderZ

Actief lid
Vreemd bij mij doen ze het gewoon ?!

JC, je had de foto's gelinked vanaf gummen.. en alleen als je daar een account hebt en bent ingelogd kun je die foto's zien.. Dus bij jou (en bij mij) werkte het wel, maar mensen zonder actieve gummen sessie kunnen die foto's dan niet zien..

Je hebt het al anders opgelost zie ik, TOP! ;)
 

___JC___

Forumguru
Ow is dat het. Had ze gekopieerd vanuit gummen inderdaad. Maar wist niet dat ze dan ook daar naar verwijzen!
 

WanderZ

Actief lid
Nee precies.. beetje krom hoor, maar zo als bijlage werkt ook prima! ;)

Ziet er wel cool uit trouwens.. heb ook wel een zwak voor oldtimers.. en dan met name musclecars uit de jaren 60/70..
 

___JC___

Forumguru
We hebben dezelfde smaak Wanderz! :xyxthumbs:
Laat ik mn eigen Muscle car er ook ff bij plakken dan.

613840661_5_GRPz.jpeg
 

WanderZ

Actief lid
Yow! vette bak.. haha had je onderschrift al wel gezien natuurlijk, maar plaatje spreekt toch wat meer.. Hij ziet er nog bijzonder netjes uit, veel aan gedaan? of zo gekocht? Hoop dat ik die nog eens een keer van dichtbij mag bekijken! ;)

Ik heb heul heul vroeger een Camaro SS Coupe uit 1969 gehad.. (zie plaatje) die van mij was niet zo mooi hoor.. Maar wel coole bak!

7362463.jpg
 

___JC___

Forumguru
Een Camaro uit 1969 is supergaaf! Een van mn favoriete modellen samen met een Charger uit 1969 of een GTO cabrio uit 1967. Hoop nogeens een verzameling te kunnen beginnen, maar de ruimte en financiën ontbreken nog helaas. :D

Deze Buick heb ik in 2007 gekocht toen ie net geimporteerd was uit Zwitserland. De auto is model 1970, maar in 1971 pas op kenteken gezet. GM Zwitserland heeft de auto in elkaar gezet dus gewoon met een teller in kilometers en niet in mijlen. Het is een 350ci dus een 5,7 liter V8. Origineel ongeveer 265pk, maar hoeveel er in de jaren ontsnapt zijn durf ik niet te zeggen. :smirk:

Nadat ik m gekocht heb ik dit eraan gedaan:
- nieuwe dubbele uitlaat op maat (7,5 cm pijp met één demper per kant).
- nieuwe stoelhoezen en deurpanelen.
- Achterbak volledig roestvrij gemaakt en geverfd.
- nieuwe schokbrekers (hijackers) achter.
- Nieuwe verdelerkap, bougies en kabels.

Hij kan in de toekomst wel een nieuwe lak gebruiken. Misschien dan in het blauw met witte racestrepen want op kenteken is dit een blauwe auto (raar maar waar).
 

WanderZ

Actief lid
Netjes netjes.. Ik wil ook heel graag een collectie opbouwen, maar op een of andere manier kom ik nooit zo ver met sparen, haha.. Hoop ooit eens iemand te spreken die er een paar heeft staan en ze voor weinig wegdoet.. Of een boer met een grote oude schuur die er achterin in het stof nog een heeft staan die hij mij kado doet... *wordt weer wakker* Maar goed, tot die tijd mag ik er graag in rijden en naar kijken!

Ik ben wel een tikje kleurenblind, maar zou niet zeggen dat je auto nu blauw is inderdaad.. haha

Niet te veel problemen mee gehad dus? NMieuwe bekleding doen ze vaak wel goed, en schokbrekers is ook altijd een hekel punt.. Hij zal wel lekker klinken nu met die pijpjes eronder nu.. Leuk man! :D
 

___JC___

Forumguru
Nee ik mag op zich niet klagen. Als je met dit soort auto's problemen hebt dan is het vaak slangen die verteerd zijn of iets met elektronica. Als je tijdig en goed onderhoud pleegt valt het allemaal wel mee gelukkig.

Stoelhoezen en deurpanelen kan je gewoon in de USA bestellen in de originele kleur. Is relatief goedkoop met de huidige dollarkoers. En het verhoogt de waarde van je wagen weer he dus het is niet weggegooid geld. Uitlaat is helemaal top! Krijg altijd weer een smile van oor tot oor als ik m intrap...

Nog wat foto's:
 

Bijlagen

  • Buick 29 juli 2007 2.jpg
    Buick 29 juli 2007 2.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 8
  • Buick achterkant.jpg
    Buick achterkant.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 6
  • Buick 29 juli 2007 6.jpg
    Buick 29 juli 2007 6.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 6

WanderZ

Actief lid
Precies, pro-actief onderhoud scheelt een hoop ellende met dit soort auto's!

Ik ben nu wel benieuwd man, hoop hem zeker een keer echt te zien!
Op de foto's ziet hij er echt super mooi uit.. :worshippy:

Als ik er een keer een weekendje op moet passen hoor ik het wel! :D:xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan