Okki's Arona FR !

Okki

Forumguru
Vanochtend reden we, op een stuk waar we al een paar keer gereden hebben, een klein beetje heuvel af en opeens: PIEP! remmen in de ABS en een rode waarschuwing in de tellerunit. Er reed niets voor ons en er lag niets op de weg.
Maar door de lage zo'n was er wel ineens een donker vlak op de weg. Zou dit het anti crash systeem getriggerd kunnen hebben? Ik had hem al van de hoogste gevoeligheid afgehaald.

Verder niets meer gebeurd, behalve een prachtige tocht tussen de meren door naar Växjö.

IMG_20250925_161713710_HDR.png

De stad Växjö was zelf niet zo bijzonder. Stond ergens nog wel een kraampje waar je een proefrit kon maken in een Zeekr X of Zeekr 001. Heb me maar ingehouden. Wel net de mooiste kleur. Ik blijf dit een schitterende auto vinden.

IMG_20250925_152254639_HDR.png
 

EdK

Forumguru
Heb ook wel eens met de Fab 3 en 4 gehad dat hij begon te remmen op blokkeren en dus de ABS aansprak en dat ik me afvroeg "waarom ? "
Bij de F3 was het nog de radarkop die je met hand kon verdraaien en één keer gehad dat deze niet geheel in de beugel zat ( stond schuin )
Maar bij de F4 is dat niet mogelijk.
Lijkt erop dat die radarkop af en toe geesten oid ziet en dan ingrijpt, of wil laten weten dat HIJ er ook nog is....
Maw niet meer over nadenken en lekker genieten van de Zweedse blonde dames....... :koffie:
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki

Okki

Forumguru
Ja, het kogel gewricht is een beetje lam denk ik. Steeds draai ik hem iets naar omlaag, maar dan floept hij weer naar boven.
Scheef klopt, ik heb hem iets naar links omdat ik meestal op de rechter rijstrook rijd, en zoveel mogelijk van links wil zien.
 

Rallye

Forumguru
Om de tegenliggers in de gaten te houden, denk ik. Dan maak ik inderdaad een andere overweging. Bij mij zit de camera rechts van spiegel. Ik draai hem dus iets naar links om het hele beeld te krijgen. Zie deze bijvoorbeeld, waarbij de Ferrari zoveel mogelijk in het midden zit:
 
Bovenaan Onderaan