Oemepc.com kent mijn chassinummer niet?!

HDW

Forumguru
Goedenavond,

Dit zou een VAG exploded view site moeten zijn, maar als ik mijn cassisnummer ingeef kent hij hem niet... ☹
Iemand een idee?
 

HDW

Forumguru
Daar heb ik niet zoveel aan, ik wil specifiek op chassisnr zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Meneer sigaar bedoeld U.....
Tsja niet mijn smaak, net als die acht

Maar Cruijff was ook een klassieker , zelfs een oudere klassieker dan die sigaar
 

HDW

Forumguru
Als het niet kan dan moet het zoals het gaat.
Maar wie zegt dat het niet kan?
Misschien heb ik mijn vraag wat onduidelijk geformuleerd.

Wie weet er een site waar ik op chassisnr onderdelen kan uitzoeken voor mijn voertuig?
 

Antera

Donateur
Er zijn geen site's buiten de dealer zelf die op chassisnr kunnen zoeken. Als je iets nodig hebt kan je dit ook via de normale weg vinden via je kenteken of via Etka online door de juiste gegevens in te voeren.

Ben ook wel benieuwd wat je precies zoekt?
 

LdN

Forumguru
Die site herkende mijn VIN nummer van mijn vorige octavia uit 2013 ook al niet, ook die van mijn huidige karoq herkent hij niet
Volgens mij werkt de vin herkenning helemaal niet en hopen ze gewoon dat je toch handmatig gaat zoeken.
 

HDW

Forumguru
Bedankt voor de reacties, ik vroeg het omdat ik een gedeelte van de luchtgeleidingskap zocht, die is namelijk afgebroken.
Hiervoor had ik een BMW en daar kun je gewoon op chassisnummer alles uitzoeken, ik was benieuwd of dat voor vag ook kon.
 

Johnnyvr6

Forumguru
Ik kan via partslink op vin zoeken.

Heb je wel een inlog voor nodig als ik je kan helpen hoor ik het wel.
 

Monteurtje

Forumguru
@HDW Kap aan de onderkant van de auto?

Dan zou je gewoon op jouw type Škoda en bouwjaar kunnen zoeken want daar zitten niet veel varianten in.
 

HDW

Forumguru
Ik kan via partslink op vin zoeken.

Heb je wel een inlog voor nodig als ik je kan helpen hoor ik het wel.
Hey Johnny, dat zou fijn zijn.
Vin=TMBEF21ZX72103695
Als je een tekening hebt van het kunststof gedeelte dat het luchtfilterhuis met het intercooler gedeelte 'verbind' dan kan ik kijken welke ik precies moet hebben.
 

Spector

Forumguru
Hey Johnny, dat zou fijn zijn.
Vin=
Als je een tekening hebt van het kunststof gedeelte dat het luchtfilterhuis met het intercooler gedeelte 'verbind' dan kan ik kijken welke ik precies moet hebben.

Stuur die ff via PB, ik weet niet wat eventueel kwaadwillende hiermee kunnen... sleutels bestellen en je wagen weghalen???
 

HDW

Forumguru
Bedankt voor de tip, maar ik denk dat het wel los zal lopen met namaken van sleutels, als sleutels niet ingeleerd zijn heb je er niet veel aan
 

Antera

Donateur
Bedankt voor de reacties, ik vroeg het omdat ik een gedeelte van de luchtgeleidingskap zocht, die is namelijk afgebroken.
Hiervoor had ik een BMW en daar kun je gewoon op chassisnummer alles uitzoeken, ik was benieuwd of dat voor vag ook kon.


Als hij afgebroken is zou ik eens kijken of niet gewoon het onderdeelnummer er nog op staat :-)
 

HDW

Forumguru
Als hij afgebroken is zou ik eens kijken of niet gewoon het onderdeelnummer er nog op staat :-)

Had al een nummer gevonden inderdaad, 1ko805962, echter het vreemde is dat ik met dat nummer op verschillende onderdelen stuit via Google ☹
 
Bovenaan Onderaan