Octi aangekomen, nu aftellen...

RobPG

Lid
Net door de dealer (Hamers, Voorschoten) gebeld. De bestelde Octi is aangekomen :laugh:. Netjes volgens schema.
Wk 22 order geplaatst, wk 30 gemaakt (net na de fabriekssluiting dus), wk 31 op transport.
Om aflevering per 21/8 gevraagd, begin van mn vakantie, keurige timing.
Maar poehpoeh, 2,5 maand wachten :( is best wel lang hoor.

Te wachten staat:
- Octavia Elegance 1.4 TSI DSG hatchback :24:
- anthraciet grijs
- onyx/onyx interieur
- achterruitwisser
- rubbermat voor de achterbak
- uitlaatsierstuk
- volwaardig reservewiel
- en nee, geen 16"of 17" LM (ga voor meer comfort)

Een standaardbak dus, zonder veel toeters en bellen. De Elegance is immers al vrij compleet uitgerust. Ben er wat blij mee, maar zal toch met wat weemoed afscheid nemen van mn trouwe Citroen C5 Break (fijne reisauto).

Darkside

Forumguru
Gefeliciteerd. Maar ik wou dat ik maar 2,5 maand hoefde te wachten.
2,5 maand is een nette tijd. veel rijplezier gewenst

corsaar

Senior Member
RobPG @ goed vooruitzicht prachtige planning, zeer snel.
Mijn zoon wacht al 5 maanden op zijn superb.

Superbbb

Nieuw lid
Wk 22 order geplaatst, wk 30 gemaakt (net na de fabriekssluiting dus), wk 31 op transport.

Heb de Superb Combi week 20 besteld en wordt als het goed is deze week gemaakt (31), hopelijk heb ik hem ook voor het einde van de maand!

Veel plezier in ieder geval met de Octi!

@ RobPG, allereerst gefeliciteerd! Mss een rare vraag... maar.. waarom heb je geen Elegance Buss Line besteld.. dat scheelt toch niet zo ontzettend veel in aanschaf...????

RobPG

Lid
@Paulb1978
Zou de brochures weer even moeten napluizen, is ook al zo lang geleden hè, maar hoofdreden was de ingebouwde navi. Erg duur voor kaartmateriaal en niet zo flexibel en uitgebreid in vergelijking met mn domtom. Een leuke route samenstellen of een lijstje met eigen POI's is zo gedaan. Plus dat er veel door anderen wordt gefabriekt. Alvast alle NL Skoda dealers erin gezet, voor t geval dat... :smirk: Het ongemak van elke keer in je zak steken neem ik voor lief. Ben trouwens prive-rijder en geen zakenrijder, die zal wellicht een andere afweging maken.

edit: de businessline is/was E 1.750 duurder, op zich een goede aanbieding, maar de extra's tov de gewone Elegance vond ik dus niet de moeite waard.

E

Ex-lid 2926

Gelukgewenst met deze mooie auto. Leuk om te lezen dat er nog meer privé rijders zijn met een O2. Het leek er bijna op dat O2's vrijwel alleen maar geleased worden.

Ron-e

Lid
Supercar hoor! ennuh toch helemaal geen standaardbak? Elegance zit lekker vol!

@Harrie D, wat is het verschil dan? rijden is toch gewoon rijden.. we geven met dezelfde voet gas dacht ik.. Misschien bedoel je te zeggen dat het leuk is dat de O2 OOK prive wordt gereden.

RobPG

Lid
Zo, eindelijk.... vandaag opgehaald en gelijk wat kilometers gemaakt.
Wat een feest, DSG rijdt echt super :baby012:

Bovenaan Onderaan