Octavia's in het klein

leonpard

Actief lid
Misschien is deze site al een oude bekende bij jullie, voor mij is het nieuw.

www.abrex.cz

Ze hebben de nieuwe Octavia en de Octavia Combi in schaal 1:72 & 1:43 en een reeks aan kleuren!

Ik ga de combi bestellen in Race Blue!

4413.jpg
 

Desperado

Forumguru
Ik heb hem net besteld. Kost €9.83 Nu even afwachten wat ze berekenen gaan voor verzendkosten.
 

res-q

Senior Member
En anders wellicht een inkoopactie beginnen? Dan kan iedereen collectief bij 1 iemand bestellen om zo verzendkosten uit te sparen, als die erg hoog zijn. Zit je alleen nog met de verzendkosten binnen NL..
 

Oogje

Senior Member
Hebben jullie dat dan niet gewoon aan de dealer gevraagd om bij levering van de auto erbij te doen? Als cadeautje?
 

VWim

Forumguru
ik heb hem gisteren in het echt gezien, een Greenline met Denim blue. Ik vind het een bijzonder saaie auto worden met die kleur.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik heb een aantal van die schaalmodellen. Leuk als hebbedingetje, maar valt qua kwaliteit en afwerking enorm door de mand. Voor het mooie schaalmodel hoef je het niet te doen.
 

s-line

Forumguru
Voor dat geld hoef je ook niet veel te verwachten. Ik vind ze persoonlijk er ook niet zo geweldig uit zien.
 

Desperado

Forumguru
Verzendkosten zijn ruim 9 euro.
Ik heb de order gecanceld, als er nou meerdere mensen zijn die willen bestellen hou ik me aanbevolen om daarop mee te liften.
 
Bovenaan Onderaan