Octavia2 is besteld.

G-DRIE

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Reeds besteld en deze week in productie een Octavia 1.4tsi dsg7 Elegance met Pegasus, verlaagd 30mm, afneembare trekhaak, sunset en chromen uitlaatjes besteld.

Als het goed is kan ik met twee weken rijden. Uiteraard zal ik voor jullie een aantal foto's maken.

Kan niet wachten.

Gr. G-DRIE
 

Herbie

Lid
Een zwarte O2 is heel mooi, maar zoveel kuiswerk he. Mijn pa was aan het twijfelen tussen een zwarte en een lichtgrijze en heeft omwille van deze reden toch de lichtgrijze gekozen.
 

WanderZ

Actief lid
Voorraad auto? Ik meen ergens te hebben gelezen dat alleen op de TSI motor al drie maanden moet worden gewacht. Correct me if I am wrong.

Ik weet dat dit zo is met 1.4 TSI, maar hoe het met de DSG versie zit weet ik niet. Zou zomaar kunnen dat ze die minder verkopen, dus wel wat voorraad hebben. If so, proost! :473:
 

G-DRIE

Nieuw lid
Nee ik heb de auto in 14 april besteld. Deze week wordt hij gemaakt en over anderhalf tot twee weken rijden.
 

G-DRIE

Nieuw lid
Dat ligt wellicht aan de kleur die je besteld hebt. Ik zou het verder ook niet weten en vind het al lang prima
 

G-DRIE

Nieuw lid
Kreeg net bericht van de dealer dat de auto inmiddels onderweg naar PON is. Nog heel even wachten dus.
 

G-DRIE

Nieuw lid
Gisteren kreeg ik een telefoontje dat de auto binnen is.

Deze week gaat de trekhaak eronder en wordt hij nog verlaagd. Vandaag ben ik gaan kijken en hij ziet er nu al top uit!

Ik hou jullie op de hoogte
 

Durben

Nieuw lid
Jeetje, das echt snel zeg. Ik wacht nog steeds en die stomme duindam uit Den Haag wil niet eens een datum noemen... Alleen maar dat ik binnen drie weken rijd (maar dat zegt ie al 2 weken...)
 

Durben

Nieuw lid
pfff,

had gisteren beetje boze mail naar de wagenpark beheerder geschreven en nu krijg ik hem ineens toch volgende week.

Kendelijk staan ze gewoon bij de dealer in een que en heb ik nu voorang gekregen.

Zo zie je maar wat een waardeloze service je krijgt als lease rijder die geen invloed heeft op de leverende dealer...

Ach ja, onderhoud gaat gewoon via de lokale achterhoekse dealer die nog wel weet wat service is...

Dealer wilde ook nog even een carkit in laten bouwen omdat volgens de wagenpark beheerder de columbus niet met elke telefoon werkt.... Zucht...

Dat heb ik gelukkig nog kunnen cancellen. Als ik op de verschillende forum berichten afga krijg ik mijn iphone 3G vast wel werkend.

Anyway: vrijdag rijden!:yeah:
 

Falcon

Donateur
Wil je even laten weten of je Iphone werkend krijgt en hoe?

Ik zal volgend jaar maart een iPhone nemen en zal eind dat jaar daarop een nieuwe Octavia gaan bestellen zoals het nu lijkt met de kilometerrage.
 
Bovenaan Onderaan