Octavia vermist door Skoda!!!

het vervolg op van Passat naar Octavia. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Sinds eind maart staat mijn Octavia in bestelling. Hij is in week 23 geproduceerd maar kan niet geleverd worden omdat..,.......hij zoek is :mad: Niet dat de dealer dat even doorgeeft, nee, ik moet mailen, bellen en zelf langs gaan om de status te achterhalen. Inmiddels is de lease maatschappij er achteraan maar ook die kan het niet versnellen. Ik hoor jullie denken, zeker naar iemand anders gegaan. Nou als ik daar achter kom dan kunnen ze de gehele Octavia in hun ......... zeg ik maar niet.

Nu dus op vakantie met de vertrouwde Passat. Met gerepareerde airco gaat dat wel lukken maar leuk is anders. Heb ik spijt van mijn keuze. Ja, het lijkt er op dat het toch niet de kwaliteit is van VW. Zal ook wel aan de dealer liggen. Collega heeft vandaag zijn splinternieuwe Superb terug moeten brengen (na 2 uur) omdat er een kerstboom van lampjes brand en de auto roept dat er geen olie in zit. Lekker afgeleverd.

Of wij de naam en plaats van de dealer bekend maken, daar denken wij nog even over na. Het is in ieder geval in Gelderland.

Hou TROS vermist in de gaten, binnenkort zoeken ze een nieuwe Octavia EBL......... Zal ik hem nog krijgen voor :santa:
 

tlpeter

Actief lid
Dat ze de auto kwijt zijn heeft natuurlijk niks met kwaliteit te maken.
Ook het probleem dat je collega heeft kan een fout zijn van de dealer.
Geloof me, dat komt bij de beste dealers voor!
 

corsaar

Senior Member
Hoe is het mogelijk alles is genummerd en zit in
een volgtraject. Meenemen in je broodtrommel gaat ook niet!
 

darkprojectx

Forumguru
ik geloof toch dat die kerstboom etc onder het dealerkopje "rij klaar maken" waar ze altijd nog even een paar honderd euro voor vragen.

het is een belachelijk verhaal dat ze een auto kwijt zijn, overal waar dat ding langs komt wordt ie geregistreerd. Zo moeilijk kan het dus niet zijn om hem weer op te sporen.

zelfs bij bol.com krijgen ze dat voor elkaar :D
 

Wasmachineman

Forumguru
Als de dealer ISO gecertificeerd is hebben ze een erg groot probleem. Want dan moet je volgens richtlijnen werken en dus altijd weten waar de auto is? PON zal toch ook wel volgens ISO werken?
Hij is waarschijnlijk verkocht een een relatie die haast had en jij bent de dupe.
 
Dat ze de auto kwijt zijn heeft natuurlijk niks met kwaliteit te maken.
Ook het probleem dat je collega heeft kan een fout zijn van de dealer.
Geloof me, dat komt bij de beste dealers voor!

Het niet informeren van een status en slechte service bij aflevering mag gewoon niet bij een goede dealer voorkomen. Fouten mogen gemaakt worden maar de manier waarop je daarmee om gaat maakt je een slechte of goede dealer voor mij!

@Bobbie45: Is dit een Elegance? Die hebben toch zilveren dak railing?
 

tlpeter

Actief lid
Dat klopt en dat heeft dus met de dealer te maken en niet met de kwaliteit van de auto.

Ik zou toch maar eens een lijst gaan opvragen met bestelnummer en dergelijke.
Ze moeten die hebben en de fabriek kan zo aangeven waar de auto heen is gegaan.

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]
 

corsaar

Senior Member
Elke bestelde auto heeft er een
Komnr
458444
En meldcode xxxx
opsporing niet moeilijk lijkt mij.
 
klopt, maar daar staat een productiedatum in week 23 en dan......... Leasemaat is er nu achteraan.

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]
 
Bovenaan Onderaan