Octavia starten als een vliegtuig

Beetje rondneuzen op www.autostyle.nl leverde de onderstaande gadget op: starten na ontgrendelen van de "ignition" knop en vervolgens een druk op de startknop.

Ik houd echt niet van kitsch in de auto, maar dit lijkt me toch wel fun. Weet iemand of dit te combineren is met een standaard startsleutelcontact? Gekker moet het niet worden...
 

Bijlagen

  • 7841-_793789.gif
    7841-_793789.gif
    39,5 KB · Weergaven: 18

Karstieman

Forumguru
Dit is wel heel apart /forum/images/graemlins/winkie.gif
Hebben ze ook raket-lanceer knoppen voor op je schakelpook ?
 

nomad

Senior Member
/forum/images/graemlins/uitlachen.gif Zullen we wel serieus blijven ? Anders zijn we straks de Kadett GSI club aan het worden /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

Beker

Actief lid
Nog even en we gaan de auto's in de breedte inkorten zodat we aan beide zijden met de arm uit het raam kunnen hangen...
 

Wiseguy

Actief lid
Nog een nieuw idee voor een Special Edition: de "Octavia 2 Bond Edition".... dan kunnen we alle leuke nieuwe snufjes van Q toepassen.... samen met bovenstaande item moet dat wel een leuke bak worden... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

AMBIO2

Actief lid
Dan wil ik ook een naverbrander !!!!!!!! /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/confused.gif
 

Logic

Actief lid
En dan zo'n interieurtje erbij
kitt-dash.jpg
 

rickske

Actief lid
Misschien kunnen we er ook nog een straalmotor insteken... /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/923.gif
 

smg

Lid
Ik reed gisteren nog in de file naast een basisuitvoering van de Diablo (dus zonder straalmotor maar rechtoerechtaan V12-je). Ik denk dat als het Diablo-baasje had gevraagd te ruilen, hij mijn Occie met bagage zó mee had mogen nemen. Voor vrouw & kinderen had ik wel een taxi besteld..
 
Bovenaan Onderaan