Octavia RS-line

ikke

Lid
Hey,

ik sinds bijna 3 weken mijn octavia RS-line.

HEt is een dsg, 136 pk, rs-line en verder nog veel opties.

2.JPG

en dit zijn de nieuwe velgen, besteld, maar worden pas in julie geleverd.

velg.jpg

sorry voor de grote foto's maar ik kan ze niet verkleinen

higgy

Forumguru
Ik heb de plaatjes even zichtbaar gemaakt voor je. Volgende keer even [ ] gebruiken ipv < >

Wat irritant dat ze in NL dat RS-Line pakket weigeren te voeren. Ik had dat graag op mijn O2 gehad. En ik ken er nog een, een die 1/7 z'n nieuwe auto krijgt. :)

ikke

Lid
in belgië kost een RS-line, evenveel als een RS

want op een RS-line die vb 27.000 euro kost, moet je nog opties nemen (xenon,....) en uiteindelijk heb je dezelfde prijs als de RS. En RS heeft geen dsg.

Maar bij een RS moet je ook hoge inschrijving rekenen.

cvegreen

Forumguru
Nog een belg die het leuke forum ontdekt heeft.
Wat is een RS-line een mooie verschijning he. Wat die velgen betreft ben ik niet zo zeker of dit wel een goede keuze is . Maar zo los is dat moeilijk te zeggen natuurlijk of ze er wel of niet zullen bij passen.
Maar je zult er wel heel veel leuke kilometers in maken , want een skoda rijdt zo goed .

ikke

Lid
we zien wel of de velgen passen.

ik vind ze allessinds mooi, en dat is het bijzonderste.

Spijtig dat ik veel te veel km's doe EN dat het een leasewagen is want dan had ik zeker dezelfde in 19 duims gekocht.

Maar als je op minder dan 3 weken, 3000 km doet is 18 duims al duur genoeg.

TL@

Forumguru
Gelukzak. Ik mocht geen RS-line volgens onze policy. Verlaagd mag niet en grote velgen ook niet. Ik had andere ook zeker een RS-line genomen.

Velgen zijn ook heel mooi, zal wel passen denk ik.

ikke

Lid
ik heb beter gedaan. De wagen eerst persoonlijk gekocht. En een week voor levering alles op leasing laten zetten. :yeah:

TL@

Forumguru
Wat een geluk dat daar niet moeilijk over gedaan is door je werkgever.

Bij ons doen ze over alles moeilijk. Alles moet over 3 diensten passeren en dan nog eens langs de leasemaatschappij, vreselijke bureaucratie.

VEEJAY

Forumguru
Gelukkig geen RS line in NL. Je moet er toch niet aan denken dat er RS look a likes zijn met 136 PK??

ikke

Lid
niet voor lang 136 pk, misschien overwegen voor ABT chip naar 170 pk te nemen.

k'ga afwachten tot die op het forum zijn ABT 02 heeft, en als dat goed is misschien wel ook doen.

S!D

Nieuw lid
in belgië kost een RS-line, evenveel als een RS

want op een RS-line die vb 27.000 euro kost, moet je nog opties nemen (xenon,....) en uiteindelijk heb je dezelfde prijs als de RS. En RS heeft geen dsg.

Maar bij een RS moet je ook hoge inschrijving rekenen.

Toch niet helemaal correct hoor...

Vriendelijke groeten van een skoda verkoper uit België

27.340€ 2.0 TDI DSG RS Line
30.000€ 2.0 TDI DSG RS

Voor die overige 2.660€ kan je toch behoorlijk wat opties biijplaatsen hoor.

ikke

Lid
ik voel me nu toch wel redelijk genaaid ja.

Ik wilde een echte RS maar een DSG, en die bestond niet volgens 2 garages.

Dus dat blijkt dat niemand een week of 2-3 op voorhand weet dat de RS ook met DSG gaat uitkomen.

Fabia

† In Memoriam
Het was toch een tijdje geleden al in het nieuws dat de RS met een DS ging uitkomen.

ikke

Lid
Ondertussen heb ik de skoda al een tijdje, hij is al bijna versleten 12 000 km op 10 weken.
Zo was hij standaard
DSCN1111.jpg

DSCN1112.jpg

DSCN1113.jpg

DSCN1114.jpg

Bovenaan Onderaan