Octavia Problemen met CK3200LS Carkit

Hallo,

Ik heb een parrot 3200LS ingebouwd in een octavia, en nu hoor ik dat de mute wordt onderbroken na de kiestoon.

Dus het radiogeluid komt iedere keer na de kiestoon terug.

Weet iemand waar dit vandaan kan komen?

gr. Eric
 

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat je dit in je telefoon op kunt lossen. Toetstonen eens proberen uit te zetten en kijken wat ie dan doet. Het kan ook zijn dat je je telefoon als een bepaald type moet koppelen met de Parrot, dat heb ik ooit gehad met een Parrot HTC combi..
 
Hoi,


Bedankt voor de tip, maar dat had ik al geprobeerd.
Ik heb het toestel ook eens met mijn carkit (CK3100) gekoppeld, maar hier deed hij het gewoon.

Aangezien ik ook een Octavia krijg deze maand, was ik erg benieuwd hoe dit op te lossen is.

Ik ga morgen eens proberen, om de software van de parrot te updaten, kijken of dat iets uithaalt.

Als dat zo is, zal ik het op het forum vermelden.


gr. Eric
 

Rojo

Lid
Hoi herky75,

ik had in mijn tijdelijke skoda ook een Parrot 3200, die deed diet ook, ook na het updaten bleef hij dit gewoon doen, ik denk dus niet dat een update iets uit zal maken. is idd vervelend dat de radio of cd steeds tussendoor komt maar goed ik hoop dat je het kan oplossen nu of in de nabije toekomst.

Succes ermee
 
Hoi allemaal,



Bedankt voor de tips, het probleem is opgelost.

Ik heb de carkit ge-update, en nu is het probleem verholpen.

nog ff een tipje,

Als je dit ook wil proberen, dan moet je er wel voor zorgen dat er niet meer dan 3 of 4 telefoons aangemeld staan in het geheugen van de carkit.
Als dit namelijk wel zo is, dan is het geheugen vol van de carkit, en maakt ie geen bluetooth verbinding.

gr. Eric
 
Bovenaan Onderaan