Octavia IV Matrix LED rechter koplamp te hoog

Jessedew

Forumguru
Ik heb/had het ook bij mijn phev. Is door de dealer onder garantie naar gekeken, hoor mn vrouw er weinig meer over. (Die klaagde over seinen) Rij zelf zelden in het donker, (woon-werk meestal op de motor.)

Geen idee wat de garage gedaan heeft. Ja die dealers weten het wel te rekenen.

andrehj

Forumguru
Ik heb ook weleens dat mensen seinen, als je dan een keer terug seint zijn ze snel klaar.
Lekker asociaal...
Mensen seinen echt niet voor niets. Als er vaker naar je wordt geseind dan is er echt wel iets aan de hand en moet je de afstelling van je verlichting (laten) controleren.
Naar mij is echt nog nooit geseind, behalve door tegenliggers die, net als jij, terug menen te moeten knipperen als ik ze met mijn grootlucht wijs op hun te hoog afgestelde verlichting.

Bedankt voor je mening. Op basis van je account gok ik even dat je een auto uit 2011 hebt, daar zal de lichtbundel ongetwijfeld anders van zijn dan een matrix-led unit van de O4, waarvan welgeteld twee keer een ander meende dacht dat de lichtbundel irritant is.

Arjan1985

Forumguru
@andrehj was me voor. Probleem is ook idd inherent aan nieuwe type auto’s met die matrix en groot licht assistenten.
Gewoon niet activeren die assistent is het beste.

Bovenaan Onderaan