Octavia HB van Wesly

Wesly

Senior Member
Als de produktie datum nog niet definitief is kun je nog van alles wijzigen, misschien het overwegen waard.
Verder ga je er volgens mij een hele strakke auto van maken! :thumbsup:
Ja CoesDoes, de auto staat inmiddels al bij Pon :)
Als de strips in het chroom niet bevallen laat ik ze glanzend zwart spuiten net als de spiegelkappen en de voorspoiler sierstrip. Dit kan waarschijnlijk toch ook alleen maar met de chromen strips omdat de andere van rubber zijn denk ik.

CoesDoes

Forumguru
Dan is het vermoedelijk niet meer te wijzigen.. :pardon:
Het chroom zou nog wel eens mooi kunnen staan, het is bij de HB op zich best een bescheiden randje.
Ben wel benieuwd naar de foto's!

Wesly

Senior Member
a8yzu7et.jpg

vavuma3u.jpg

Yup, de bestickering met bestelnummer 5E0 064 317A is binnen. Wat ik niet wist is dat er ook een sticker bij zit voor de achterklep :)
aza8epyv.jpg

CDK

Forumguru
goed bezig Wesly, verlaginkje, spacertje :jaja: wordt een mooie bak die O3 van jou! hoeveel geduld moet je nog hebben?

Wesly

Senior Member
Varsseveld op 28/9 geen optie voor jou, voor de gezelligheid? Ik zou wel heel graag jouw auto bewonderen eerlijk gezegd... :bloos:
Ik zou wel willen Corne alleen moet ik helaas werken die dag omdat mijn compagnon op vakantie is. Ik had mezelf graag op de tuning lijst laten plaatsen ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik zou wel willen Corne alleen moet ik helaas werken die dag omdat mijn compagnon op vakantie is. Ik had mezelf graag op de tuning lijst laten plaatsen ;)
zonde! post maar VEEL foto's dan om het goed te maken ;) volgende x beter! :)

Thorgal

Forumguru
Mooi, die zwarte velgen staan er heel goed bij.
Valt me nu pas op maar is de omlijsting aan de onderkant chroom en aan de bovenkant zwart ?
Of zit er aan de onderkant nog beschermfolie?

Wesly

Senior Member
Mooi, die zwarte velgen staan er heel goed bij.
Valt me nu pas op maar is de omlijsting aan de onderkant chroom en aan de bovenkant zwart ?
Of zit er aan de onderkant nog beschermfolie?
Bij de Hatchback alleen aan de onderzijde

Bovenaan Onderaan