Octavia gekocht dus even voorstellen

catch me

Forumguru
Via de obd kunnen ze startonderbreker etc omzeilen en m eenvoudig meenemen, zo worden ze weggehaald, nadeel als je kessy hebt is dat als ze je sleutel traceren en "klonen" ze de obd niet nodig hebben om m te pikken, maar als je je sleutel in een speciaal hoesje bewaard of box dan is dat al minder makkelijk te doen.
Heb tot nu toe al mn auto's zo gedaan, nadeel is als die naar de garage gaat voor onderhoud etc de m niet kunnen uitlezen of resetten enzo, zal je uit moeten leggen wat je hebt gedaan en zorgen dat de bod vindbaar of vrij is.
Had het met mn vorige auto met apk, was er een steekproef en met uitlezen geen beeld........dus stress, heb toen even uitgelegd hoe en laat wat....
 

catch me

Forumguru
Weer een en ander gescoord, milotec uitlaat sierstuk(ken) licht en raamschakelaar met Chrome, en andere dsg knop, zal morgen kijken of t lukt met foto's plaatsen, via mn tablet onmogelijk, steeds bestand te groot....
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Als ik via mijn telefoon een foto bijvoeg kan ik kiezen voor de optie “ander formaat” met de keuze groot comprimeert hij hem dan alsnog genoeg om te plaatsen.
Benieuwd naar de foto’s van je upgrades, blijft leuk hè! Zo’n setje milotec uitlaatsierstukken wil ik ook nog wel.
 

catch me

Forumguru
Had de foto met mn tel gemaakt, doorgestuurd via mail naar mn tab, daar bestand kleiner gemaakt, maar blijft te groot, zal op mn werk morgen wel aanpassen in de computer....
 

catch me

Forumguru
Net de eindstukjes en lichtschakelaar gemonteerd, raamschakelaar had andere aansluitingen dus voor die een andere scoren, pook ook later, ff uitzoeken hoe de middenplaat vast zit
 

catch me

Forumguru
Vandaag het dopje, trechtertje besteld voor het ruitensproeier reservoir, (( 6V0955485 )) lopen zoeken hier en daar, o.a bij superskoda.com, kwam ik uit op bijna 20,- met verzendkosten....dacht dat moet anders, nummer opgegeven bij de vw dealer, de prijs, 4,13 inclusief btw, woensdag aanstaande in huis....ben benieuwd
 

Joti

Senior Member
Ik heb hem er ook in zitten, 5 euro en een beetje voor betaald via de dealer 2 maanden terug.
 

catch me

Forumguru
:thumbsup: mooi idd, had ook echt zoiets van, ruim 19,- voor zoiets, dat moet anders kunnnen, dus ff maatje bij de dealer app gestuurd, en zie.....:yeah:
 
Bovenaan Onderaan