Octavia en Fabia

Hallo iedereen :)

Ik heb vorige week bij Korterink de Lichtmis 2 Skoda's gekocht, 1 Octavia I Comfort 1.9 TDI uit april 2001 en een Fabia I Comfort 1.4 MPI uit juni 2001 Beide met 133.000 op de teller,

Dit zijn onze eerste Skoda's maar de proefrit beviel wel, vrijdag kunnen we ze ophalen, ik lees al een weekje mee hier op het forum en ik denk dat ik hier wel blijf rondhangen
 

MarcoO2

Forumguru
Toe maar! Twee tegelijk... was je zo enthousiast? Terecht! ;) IN ieder geval welkom hier en veel plezier met je auto's!
 
Ik rijd nu nog in een Caddy van de zaak, mijn vrouw heeft een Fiat Brava uit 98, Die Caddy gaat er uit omdat ik van werkgever ga switchen, die fiat was een miskoop, na een dagje shoppen in de buurt bij Korterink terechtgekomen en daar een naar mijn idee goede 2 in 1 deal kunnen maken
 

Fabia

† In Memoriam
Daar zal je geen spijt van krijgen. Wel grappig twee auto's tegelijkertijd kopen. Veel plezier er mee en welkom :473: op dit gezellige forum. We hebben binnenkort een meeting in Vorden, misschien vind je het leuk om te komen.
 
Ik had gelezen over de meeting ( ik heb zelfs het hele draadje doorgelezen)

Ik denk dat moeder de vrouw er niet zo veel zin in heeft, vanwege de 2 kleintjes, maar zal het eens overleggen
 

nemo

Senior Member
Hallo iedereen :)

Ik heb vorige week bij Korterink de Lichtmis 2 Skoda's gekocht, 1 Octavia I Comfort 1.9 TDI uit april 2001 en een Fabia I Comfort 1.4 MPI uit juni 2001

Haha ik vind het echt super gaaf dat je 2 skoda's in 1 x koopt. Jullie auto's matchen goed!! Ik ben ook wel benieuwd naar foto's!
 
Bovenaan Onderaan