Octavia diesel greenline businessline, maar welke kleur?

ikmail

Nieuw lid
Ik ben er wel uit geloof ik: een Octavia 1.6TDI Businessline Greenline, maar dan het volgende dilemma: welke kleur?
Ik rij nu in een 1.9TDI Ambiente uit 2006, anthracite grey, maar wilde weer eens wat anders qua kleur: de twijfel zit 'm in cappucino, aqua blue of arctic green. Keuzes, keuzes. De folder van Skoda zit vol met arctic green Octavia's (en die zien er fantastisch uit), maar een echte goede foto van een cappucino of aqua blue zijn er niet.

Voor de liefhebber zelfgemaakte Iphone (dus niet al te beste kwaliteit) foto's van artic green en aqua blue
:ahum:

Bijlagen

• skoda groen.jpg
    skoda groen.jpg
    47 KB · Weergaven: 62
  • skoda blauw.jpg
    skoda blauw.jpg
    60 KB · Weergaven: 64

hemi24

Forumguru
Rosso Brunello is ook een hele mooie kleur, maar daarbij is het jammer dat er geen chromen omlijsting van de ramen leverbaar is...

Ikzelf heb voor de 2e keer Storm Blue genomen

@ ikmail: gisteren stond mijn O2 voor een grote beurt de hele dag bij de garage, ik kreeg toen een O2 FL mee in de artic green... Mijn 1e reactie: wat n afschuwelijke kleur.. maar later op de dag met andere lichtval/meer zonlicht zag de auto er weer anders uit. Sterker nog.. van een afstandje lijkt hij zelfs naar zilver/grijs te neigen...

Lastige keuze... WIT geen optie?? of helemaal zwart?? Mijn O2 is black magic en ik blijf het een mooie kleur vinden..

Luke

Forumguru
Ik was ook aan het twijfelen ivm de kleur.
Dat artic green is wel sjiek, maar dan zoals in de brochures. Dat wil zeggen; pegasus eronder, donkere ruiten, zilveren rails. Het aqua blue is met deze opties ook leuk.
Storm blue vind ik sowieso ook heel sjiek (zoals je kunt zien in het album van onze medeforummer).

hemi24

Forumguru
Ik zat te dubben tussen de Arctic Green of de Aqua Blue...

...uiteindelijk heeft m'n vrouw de knoop doorgehakt: Storm Blue...

En ze heeft gelijk: ik moet er wel een jaar of 3 tegenaan kijken!

En aangezien de O2 volgens de statistieken voor 70% in het zwart wordt geleverd, was dat geen optie.
Heb vroeger van een tekenleraar geleerd dat zwart geen kleur is; zwart is juist het ontbreken van kleur... ;-D
Op dezelfde manier is wit juist de som van alle kleuren samen; dus als je niet kunt/wilt kiezen: Wit!

Luke

Forumguru
Of je neemt toch gewoon de gulden middenweg! Zilvergrijs!!
Dan krijg je nog korting op je verzekering ook. :473:

Porettuhcs

Senior Member
Ik zelf ga niet meer voor lichte kleuren ivm kleurverschil als je auto schade hebt gehad.

Als je twijfelt tussen de licht blauwe en de licht groene dan zou ik persoonlijk voor de licht blauwe gaan...

ikmail

Nieuw lid
[moderatorbreak]Niet onnodig quoten svp[/moderatorbreak]

Nou, dat heb ik dan ook gedaan! Ga direct een bestelling bij de leasemij plaatsen. Hoe handig is het hebben van een MDI trouwens? Ik heb een Iphone, maar ik zie dat je de geluidsingang ook kunt aansluiten in het middenconsole, dan is alleen de bediening natuurlijk via de Iphone, maar is de geluidkwaliteit dan ook 'normaal'?
Met een MDI zou de Iphone in het handschoenenkastje liggen, en dan heb ik stuurbediening, meen ik, maar ja, dan moet ik hem voor te bellen steeds uit het handschoenenkastje halen.
Ik luister nu gewoon via oordoppen...:680::biggthumpdown:

Heb vroeger van een tekenleraar geleerd dat zwart geen kleur is; zwart is juist het ontbreken van kleur... ;-D
Op dezelfde manier is wit juist de som van alle kleuren samen; dus als je niet kunt/wilt kiezen: Wit![/quote]

Heb zelf een opleiding in de reclame gehad maar ik moet je helaas verbeteren. Zwart is inderdaad geen kleur maar wit ook niet! Je hebt 3 primaire kleuren nl; geel,rood,blauw. Dit zijn de mama's van alle kleuren...:530: Wit vind ik echt een mode kleur, daar krijgen veel mensen spijt van. Zwart zie je inderdaad (te)veel maar is wel heel mooi. Ik had zelf een antraciet grijs gewild maar ik heb een voorraad auto nodig, dus je raad het al ik krijg een zwarte! Sorry!

Bovenaan Onderaan