Octavia Combi van El Scorpione

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElScorpione

Forumguru
En hier is hij dan. De opvolger van mijn Octavia Hatchback. Toch weer gekozen voor een combi. Eentje uit 2017 dit keer met net geen 50.000 op de teller. Het is een 1.6 TDI Greentech Style Business.
Opties onder andere:
  • Lederen interieur
  • Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen
  • Verwarmbare voorstoelen
  • Stuurverwarming
  • Blindspot detection
  • Adaptive cruise control
  • Lane assist
  • Verkeerstekenherkenning
  • Elektrische kofferklep
  • Achteruitrijcamera
  • Driving mode assistant
  • LED koplampen
  • Grootlichtassistent
  • 18 inch velgen
De verlichting onder de spiegels en bij de kentekenplaat is LED. Geen idee of dat standaard is.

Ik had eigenlijk een automaat gewild, maar die paste niet in het budget ;).

Een paar fotootjes:
IMG_0271.jpg

IMG_0273.jpg

IMG_0272.jpg


Het jammer vind ik dat er geen DAB radio in zit. Met zo'n optielijst snap ik dat eigenlijk niet. Zal wel vergeten zijn. De interieurverlichting (voetenruimte en leeslampjes) zou ik graag nog om willen bouwen naar LED.
 
Laatst bewerkt:

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Zeer gave uitvoering!

DAB+ lijkt inderdaad wel vergeten. Met duizenden euro's aan extra opties, lijkt mij 100 euro voor DAB+ een no-brainer, normaal gesproken. Nu is het volgens mij niet meer in te bouwen of alleen tegen hoge kosten, lijkt mij.
 

Henrik

Forumguru
Dat is een hele knappe uitvoering. Deze kleur vind ik persoonlijk ook erg mooi. Zeker in combinatie met het zwarte leer.
Hele mooie keuze. Gefeliciteerd met je aanwinst en natuurlijk heel veel plezierige kilometers gewenst.
Ik heb dezelfde motor in mijn O3, en achteraf had ik graag de handbak gehad ipv de DSG denk ik.
Behalve in de files natuurlijk. Nu ja, wat ik wil zeggen is: ik denk dat je ook plezier aan de handbak gaat beleven. ;)
 

JeSko

Forumguru
Wel een echt lekkere bak!:thumbsup: na de SuperB zou ik zelf graag een Octavia combi RS gaan rijden, maar dat is pas voor over een 4-5 jaar normaliter.
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Als je over 4 jaar een RS wil gaan rijden begrijp ik niet waarom je de huidige prijs van een 1.6 diesel vraagt?
 

ElScorpione

Forumguru
Inmiddels een LED upgrade gedaan. Richtingaanwijzers en achteruitrijlampen vervangen door LED.
Besteld via Ali Express, maar de links zijn inmiddels niet meer beschikbaar...

IMG_0924.jpg
 

larsy

Forumguru
Ik heb er hier ook van Ali ligge
Voor de aanhanger / fietsendrager / of misschien de s3 gekocht
Maar heb ze nog niet getest

Ma nu ik het op u foto zie vin ik het minder dan verwacht....
heb je toevallig deze modellen ook => F093CFDC-7026-4C57-89FB-91B42DB48BD2.jpeg
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Die blinkers doen het prima. Heb ook gelijkende, maar eigenlijk zijn ze te fel.
Uiteindelijk branden ze binnen een half jaar door. De rechter gaat altijd eerst, omdat deze het meest gebruikt wordt.

Zijn die andere voor de achteruitrijverlichting?
 

ElScorpione

Forumguru
Klopt, die zijn voor de achteruitrijlampen. Doen het op zich goed, maar ik heb het idee dat ze minder licht geven dan de gewone....
 

VAG-man

Forumguru
Dat is raar. Ik heb zelf ook achteruitrijleds, maar wel een bak licht.

Deze had ik besteld meer dan een jaar geleden.

#Aliexpress € 9,11 19%OFF | 2x W16W 921 T15 P21W BA15S W21W Canbus Auto auto LED Backup Reverse Gloeilamp Voor Skoda Superb Octavia A7 Een 5 2 Fabia Rapid Yeti
https://a.aliexpress.com/_UFYiK
 

64rhfx

Senior Member
Mooie bak hoor. Ik ben jaloers. Het is dat het een diesel is, anders had ik gezegd "als je hem over vier jaar weg doet, denk aan mij". Veel plezier er mee. Alex

Oh ja, bedankt voor de link naar ome Alie.
 

ElScorpione

Forumguru
Dat is raar. Ik heb zelf ook achteruitrijleds, maar wel een bak licht.

Deze had ik besteld meer dan een jaar geleden.

#Aliexpress € 9,11 19%OFF | 2x W16W 921 T15 P21W BA15S W21W Canbus Auto auto LED Backup Reverse Gloeilamp Voor Skoda Superb Octavia A7 Een 5 2 Fabia Rapid Yeti
https://a.aliexpress.com/_UFYiK

Thanks. Ik heb er ook andere besteld inmiddels. Degene die er nu in zitten, zijn van die cheap ass Ali dingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan