Octavia combi rs

peterk80

Nieuw lid
Hoi luitjes, ik rij nu een 1.8t combi 2007 maar wil eigelijk een 2.0 rs 2008 waarom moet opletten van het kopen van deze

Thokozanoah

Forumguru
Heb je al een specifieke op het oog? Zoja, omschrijf de auto dan eens, bv diesel of benzine, handgeschakeld of automaat, km stand etc etc

peterk80

Nieuw lid
Ok misschien niet helemaal duidelijk.
Ik heb nu een 1.8 20v tubro motor in mijn skoda octavia 150 pk.
Ik heb een mooie rs zien staan kenteken 66-zr-vp km 120000 bj 2008. Deze vind ik nogal wat aan de prijsjammer genoeg

turboturbo

Forumguru
Aha dat verduidelijkt. Ik meen dat de Octavia I Combi tot ver na de release van de Octavia II in 2004 is door gebouwd. Dus een Octavia I uit 2007 kan wel volgens mij. Dan heb je een van de laatsten...

Maargoed, die wil je inruilen op een RS? Van welk bouwjaar of type?

Jasper-RS

Forumguru
Ok misschien niet helemaal duidelijk.
Ik heb nu een 1.8 20v tubro motor in mijn skoda octavia 150 pk.
Ik heb een mooie rs zien staan kenteken 66-zr-vp km 120000 bj 2008. Deze vind ik nogal wat aan de prijsjammer genoeg
Wat is de vraagprijs dan van de desbetreffende RS? Heb je misschien een link naar de verkoopsite?

Rallye

Forumguru
Zie hier (kenteken gegoogled): http://www.speurders.nl/overzicht/a...0pk-h6-rs-xenon-ecc-pd-154719813.html?promo=5

Mooie complete auto (navi, PDC voor en achter, donker glas achter). Vermeld worden 17" velgen, maar op de foto's lijken mij 18" gemonteerd?

Opletten: is de distributieriem vervangen? Olieverbruik (evt.fspraak over op papier laten zetten)? Profieldiepte banden (is een redelijk grote uitgaaf).

Overigens: mogelijk zit je op het forum via je telefoon en een typefout kan altijd, maar zou je op hoofdletters, spaties etc. willen letten in je posts? Leest wat makkelijker voor ons.

Jasper-RS

Forumguru
Ik vind de vraagprijs van 12.900 behoorlijk hoog hoor. Ik kocht de mijne 2,5 jaar geleden met toen de zelfde kilometerstand voor €9000,-. De mijne had alleen geen navigatie bij aanschaf. Ik denk dat 10.000 incl garantie wel de max is.

Joske

Forumguru
Dat ga je mij niet horen zeggen @Jasper-RS :)

Maar een beetje vertrouwen in de techniek mag ook wel é ;)

langer dan 10 jaar zou ik de riem nooit laten zitten trouwens. Op mijn Fabia mocht ie er 150k km opzitten, ik heb hem vervangen op 140k.

Rallye

Forumguru
Ik had inderdaad ook de leeftijd van de auto meegenomen bij mijn opmerking over de riem. De vraag is daarbij in hoeverre topicstarter aan de lage kilometrage vast zit. Een aantal goedkopere auto's zit op 189.000. Ik zie zo maar één enigszins vergelijkbare, wezenlijk goedkoper: http://www.autotrack.nl/tweedehands/skoda/octavia/13941613/700 Iets meer kilometers, geen PDC voor, zo lijkt het. Wel stoelverwarming. After market navi (wat geen nadeel hoeft te zijn).

oco1979

Forumguru
tussen vragen en werkelijkeprijs te krijgen, is nog een groot verschil.

Tis maar welke :tegek: die de gevraagde prijs wil betalen.

Onderhandelen als deze in goeie staat is.

succes.

Bovenaan Onderaan