Weessies
Actief lid
hallo allemaal, ik had me al gemeld op het Octaviaforum, maar nu zie ik deze meet&greet. Heb een Octavia op Groengas geïmporteerd uit Duitsland via groengasman.nl. Nu een kleine 1000km mee gereden in Nederland en verrast over het geringe verbruik: 4.2kg/100km, getest bij de pomp. En dat voor gemiddeld €1,10 per kg, goedkoper rijden wordt lastig denk ik. De tankstations waar ik tank leveren ook nog eens Groengas dus ik rij ook nog nagenoeg CO2-neutraal.
Zilverkleurige Octavia met zwarte accenten en oa Bi-Xenon met LED en Lichtassistent. Was een demo van een Duitse Skodadealer. Zo staan ze er veel te koop heb ik gezien.
In het dagelijks leven ben ik naast Groengasman ook organisatieadviseur, sparring partner en crisismanager. Vragen staat vrij! Ik hoop op veel veilige en zuinige kilometers in m'n Octavia!
Zilverkleurige Octavia met zwarte accenten en oa Bi-Xenon met LED en Lichtassistent. Was een demo van een Duitse Skodadealer. Zo staan ze er veel te koop heb ik gezien.
In het dagelijks leven ben ik naast Groengasman ook organisatieadviseur, sparring partner en crisismanager. Vragen staat vrij! Ik hoop op veel veilige en zuinige kilometers in m'n Octavia!