Octavia combi besteld

Chiel

Actief lid
Eindelijk is mijn Octavia combi besteld. Ik heb gekozen voor de 1.9tdi Elegance Attractive Business in de kleur Cappucino beige met Eminent Onyx interieur. Verder is de auto geheel "standaard" maar dat is een understatement voor zo'n compleet uitgeruste auto.

Achteraf laat ik nog een Parrot carkit CK3000 inbouwen. Heeft iemand nog goede suggesties voor de plaatsing van het kastje en de montage van de telefoonhouder??? Ik denk eraan om het bedieningspaneeltje rechts achter het stuur tegen het dashboard te plaatsen en een brodit houder naast de knoppen van airco. Ben benieuwd naar jullie suggesties en ervaringen.

Ik rij nu prive een Seat Leon 1.9 tdi 81 kW Sport (110 pk) uit 2004, maar na de gezinsuitbreiding is het heerlijk om straks over een riante kofferbak te beschikken en de Octavia rijdt veel comfortabeler heb ik gemerkt tijdens de proefrit.

Dit wordt mijn eerste leaseauto en ik vind het een enorme luxe om op deze wijze een nieuwe auto te mogen bestellen. Leuk detail is dat ik na 10,5 jaar gewerkt te hebben voor een van de grootste leasemaatschappijen de overstap heb gemaakt naar een IT dienstverlener en pas nu recht heb op een leaseauto. Helaas wordt de auto niet besteld bij mijn vorige werkgever, maar je kunt niet alles hebben.
 

higgy

Forumguru
Leuk detail is dat ik na 10,5 jaar gewerkt te hebben voor een van de grootste leasemaatschappijen de overstap heb gemaakt naar een IT dienstverlener en pas nu recht heb op een leaseauto. Helaas wordt de auto niet besteld bij mijn vorige werkgever, maar je kunt niet alles hebben.
Zo helaas zou ik dat niet vinden, na 10.5 jaar GEEN lease-auto van hen zou ik het hen ook niet mer gunnen.
Mooie auto verder man! Hoop in december verregaand dezelfde te gaan bestellen.
 
Bovenaan Onderaan