Octavia Combi 1.9TDI Business besteld

Ernie01

Nieuw lid
Helaas had deze auto al 3 weken geleden besteld moeten worden, maar Leaseplan had wat foutjes gemaakt. Gisteren is (naar alle waarschijnlijheid) de bestelling de deur uitgegaan:

Octavia Combi 1.9 TDI Business Edition Anthracite Grey
Met als extra's:
Privacy Glass
trekhaak
Pioneer Avic HD3BT (Hard Disk Drive Navigatie, Entertainment en Communicatie Systeem) http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20/241/AVIC-HD3BT/index.html

Besteld bij de Dealer Martin Schilder te Alkmaar. Helaas krabbelde de verkoper terug van eerdere toezeggingen dat als ik hem daar zou bestellen dat hij nog wel wat kon regelen. (hoopte namelijk dat hij wat voor me kon betekenen voor hoofdsteunen met schermpjes achterin desnoods met korting, bedoel we blijven Hollander.).:disc: Misschien kan ik het nog terugdraaien bij Leaseplan :grin:

Nu maar afwachten wanneer hij uitgeleverd gaat worden, met die staking.
 

Ad_O2

Lid
Zou zeker niet via de dealer bestellen als hij vertikt om wat voor je te regelen.
Scheelt centen....

Succes met het wachten op deze geweldige tuut :xyxthumbs:
 

RDE

Lid
Gefeliciteerd, succes met wachten. Ik wacht al vijf weken op mijn O2 Combi BE 1.9 TDI. Volgens de garage (Snijders Almelo) wordt hij in week 20 (volgende week) gemaakt. Ik wacht (on)rustig af. In plaats van private glass overweeg ik zonneschermen rondom. Heeft iemand daar ervaring mee? Hopelijk kan de dealer nog wat met de prijs doen. Een setje van vijf kost normaal 280 euri...
 

Ad_O2

Lid
Ik denk dat je even in wat draadjes van ad5000 moet kijken.
Hij heeft ze namelijk ook en is aardig wat over gepost.
 

ad5000

Actief lid
Als ik de keuze had nam ik gewoon het privacyglas voor die 200 euro.
Bij de HB heb je die keuze domweg niet en zijn de sunnyboys een prima alternatief.
 

Ernie01

Nieuw lid
Helaas had deze auto al 3 weken geleden besteld moeten worden, maar Leaseplan had wat foutjes gemaakt. Gisteren is (naar alle waarschijnlijheid) de bestelling de deur uitgegaan:

Octavia Combi 1.9 TDI Business Edition Anthracite Grey
Met als extra's:
Privacy Glass
trekhaak
Pioneer Avic HD3BT (Hard Disk Drive Navigatie, Entertainment en Communicatie Systeem) http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20/241/AVIC-HD3BT/index.html

Besteld bij de Dealer Martin Schilder te Alkmaar. Helaas krabbelde de verkoper terug van eerdere toezeggingen dat als ik hem daar zou bestellen dat hij nog wel wat kon regelen. (hoopte namelijk dat hij wat voor me kon betekenen voor hoofdsteunen met schermpjes achterin desnoods met korting, bedoel we blijven Hollander.).:disc: Misschien kan ik het nog terugdraaien bij Leaseplan :grin:

Nu maar afwachten wanneer hij uitgeleverd gaat worden, met die staking.


Helemaal in de put. Kreeg gisteren de bevestiging van Leaseplan. Week 31 wordt hij verwacht. Ik had nog ijdele hoop om mijn speeltjes tijdens de vakantie uit te kunnen proberen. Nu heb ik dan wel een short Lease O2 combi, maar die is zo standaard.......
 
Bovenaan Onderaan