Octavia Combi 1.8TSI EBL anthracite grey

Sinds februari 2010 is dit mijn nieuwe vervoersmiddel :grin:

Skoda Octavia Combi 1.8TSI Elegance Businessline in anthracite grey.
Extra opties:

  • 17" Pegasus velgen
  • 30mm verlaagd
  • Sunset
  • Uitlaatsierstuk
  • Logoloze achterklep
  • ESP incl. elektronisch sperdifferentieel en Hill Hold Control
  • Bluetooth telefoon voorbereiding
Heb er nu zo'n 3000KM op zitten, en het rijd toch wel een stuk beter t.o.v. m'n vorige auto (Ford Focus 1.6TDCI).
Heerlijke motor, met genoeg power :923:

(Kijk voor grotere foto's in m'n profiel)
 

Bijlagen

  • P1010310.jpg
    P1010310.jpg
    17,8 KB · Weergaven: 68
  • P1010303.jpg
    P1010303.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 87
  • P1010307.jpg
    P1010307.jpg
    19,7 KB · Weergaven: 81
  • P1010312.jpg
    P1010312.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 83
  • P1010321.jpg
    P1010321.jpg
    18,5 KB · Weergaven: 90

deusjevo

Forumguru
Foutjuh, ik zie toch een logo zitten op je achterklep of bedoel je "typeplaatje loze" achterklep?
Mooie kar met een heerlijk motortje!
 

___JC___

Forumguru
Mooi bak hoor. En 3 cm verlaging is denk ik de beste voor de O2. Ziet er in ieder geval erg mooi uit.
 
Thanx voor de reacties :)

@ deusjevo: Ik bedoel idd ook het motor en type aanduiding. Skoda logo mag er wel op blijven zitten, hier zitten volgens mij ook 2 schroefgaten achter als ik me niet vergis.
Er zit trouwens ook nog een klein stickertje van de dealer links onderaan de achterklep, moet ik nog een keer verwijderen. Tevens nog luxe kentekenplaten en tekstloze houder monteren.
 
Mooi hoor, heb de zelfde in bestelling maar dan met een 1.4TSI en DSG. Heb je de verlaging en het weghalen van de logo's af fabriek??? Opties komen niet voor in de lijst. Wil ik ook :)
 
Nee, verlaging is achteraf door de dealer gedaan. Is idd ook geen optie voor de businessline.
Logo's eraf is volgens mij wel af fabriek. Kost niets extra, gewoon even van te voren aangeven. (Of achteraf met een fohn en visdraadje aan de gang ;))
 
Ik ga het de dealer vertellen :) Anders inderdaad even een fohn er op maar als het af fabriek kan laat ik het daar doen (of eigenlijk niet doen)
 

kaggel

Lid
De dealer haalt volgens mij zelf de typeaanduiding van de achterklep.

Mooie auto en kleur. Blijft toch wel de mooiste combinatie met de Pegasus velgen.
 
Bovenaan Onderaan