Octavia besteld / Voorstellen

cvegreen

Forumguru
Dank u! Het is wel een beetje een hobby van me ja.

Heb zo ook (gok ik) wel 1000 foto's van mijn hond.. haha :1761:

Van mijn vrouw is het ook een hobby van haar , ze werkt met een canon eos 1000D en twee verschillende lenzen , maar ik ken er niet genoeg van de één is een 18-55 en de andere 55-200 , die laatste heeft uv filter en een er is ook een zonnekap bij .

Wij hebben meer als 1000 foto's van onze kids , dat is het lievelings object van mijn vrouw om te fotograferen.
 

WanderZ

Actief lid
Okay leuk! Ik heb een NIKON D200 met een 18-200 lens.. Ook UV filter, zonnekap en zelfs nog wat andere filters zoals zwart-wit enzo.

Van onze kleine man (nu 13mnd) heb ik ook al ontzettend veel foto's. Sinds ik begonnen ben met digitale fotografie in eind 2002, heb ik nu in totaal 28.156 foto's op mijn server staan! :1761:
 

cvegreen

Forumguru
Van onze kleine man (nu 13mnd) heb ik ook al ontzettend veel foto's. Sinds ik begonnen ben met digitale fotografie in eind 2002, heb ik nu in totaal 28.156 foto's op mijn server staan! :1761:

Hoeveel foto's wij hebben kan ik niet zeggen , maar we hebben nog maar sinds een paar weken de canon hoor , daarvoor schoot mijn vrouw haar foto's met een kodak Z 740 bridge toestel.
Onze oudste zoon is sinds 19 Mei 3 jaar geweest en onze kleinste kapoen is sinds 4 Juli 1 jaartje , dus ook 13 mnd. Leuk he ,die kleine kids .
 
Bovenaan Onderaan